بیرجند-نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اوج راهپیمایی اربعین در استکبارستیزی و اراده به اهل بیت است و ارادت مردم به اهل بیت بسیار عمیق گره خورده است.

اوج راهپیمایی اربعین در استکبارستیزی و اراده به اهل بیت(ع) است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، سید علیرضاعبادی شامگاه چهارشنبه در دیدار با مسئولان دفاتر شهرستانی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان افزود: شما اتصال ارادت‌های مردم را به اهل بیت فراهم کرده‌اید و افتخار بزرگی است که خدا نصیب شما کرده تا از این طریق ارادت مردم را به ائمه اطهار به ویژه امام حسین(ع) با جمع‌آوری نذورات فراهم کنید.

وی بیان کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات با جمع آوری نذورات مردمی اتصال ارادت‌های مردم را به اهل بیت(ع) فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: توفیقات زیادی نصیب شما است و شیوه کار شما در زوایه دیگر خودش مشوق راهی است برای افرادی که نمی‌توانند به زیارت عتبات عالیات بروند و شما از طریق جمع آوری نذورات مردم ارادت آنها را به ائمه متصل می‌کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اوج راهپیمایی اربعین در استکبارستیزی و اراده به اهل بیت است و ارادت مردم به اهل بیت بسیار عمیق گره خورده است.

عبادی اظهار داشت: همه پیامبران برای اجرای عدل مبعوث شدند و هدف همه آنها در اجرای توحید است و در طول تاریخ ظلم‌های زیادی به مسلمانان شده و دشمنان تا جایی که توانستند با درگیری فیزیکی و شیطنت انواع کارشکنی‌ها برای مسلمانان ایجاد کردند.

عبادی با بیان اینکه مکتب اهل بیت (ع) در دنیا ثبت شده است افزود: مکتب اهل بیت به عنوان مکتب عدلیه است و عدالت را از جهت اجرایی آن باید در خانه اهل بیت جست.

وی بیان کرد: در اربعین حسینی وقتی مردم عدالت طلب اعم از شیعه، سنی، یهودی، زردتشتی در هر شرایطی که شاید نتوانستند اسلام را با این نام و نشان بگیرند اما در اربعین حسینی در راهپیمایی بین المللی حضور پیدا می‌کنند و حضور آنها به عنوان ظلم‌ستیزی و حمایت از مظلوم است.

عبادی گفت: اوج راهپیمایی اربعین در استکبارستیزی و اراده به اهل بیت (ع) است و ارادت مردم به اهل بیت بسیار عمیق گره خورده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.