کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کسانی که می گویند یارانه‌ها را افزایش می‌دهیم باید صادقانه به مردم بگویند که منابع این افزایش را از کجا تامین می‌کنند.

جهانگیری: پرداخت یارانه در آینده هم استمرار خواهد داشت

به گزارش قدس آنلاین،  اسحاق جهانگیری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره وعده افزایش یارانه های نقدی به مردم طی سخنانی اظهارداشت: پرداخت یارانه های فعلی در آینده هم استمرار خواهد داشت، ما برای پرداخت یارانه ها در سال گذشته علاوه بر درآمدهای حاصل از حامل های انرژی، 11 هزار میلیارد تومان هم از بودجه تامین اعتبار کردیم.

وی در ادامه افزود: کسانی که می گویند یارانه ها را افزایش می دهیم باید صادقانه به مردم بگویند که منابع این افزایش را از کجا تامین می کنند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در گذشته هم که گفتند یارانه را افزایش می دهیم اعلام کردند که از محل افزایش قیمت حامل های انژری ( بنزین، گاز، گازوئیل، برق) منابع مورد نیاز را تامین می کنند بنابراین اکنون باید صادقانه بگویند با وعده افزایش یارانه ها چه مقدار بنزین و گازوئیل و ...گران می شود. اگر بگویند با افزایش پرداخت یارانه ها هیچ چیزی گران نمی شود حرف صادقانه ای نیست.

جهانگیری گفت: کسانی که می گویند درآمد کشور را 3 یا چند برابر می کنند در نگاه اقتصاددان‌ها و کسانی که با عدد و رقم سرکار دارند بیشتر یک شوخی است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.