اهواز- نائب رئیس باشگاه فرهنگی ورزشی بختیاری گفت:هدف اینکه از تمامی مناطق، اقوام خوزستان و کشور استفاده کنیم و باشگاه فقط متعلق به یک قوم نیست.

باشگاه بختیاری متعلق به تمام اقوام است

مهران باباپور در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین درحاشیه جلسه رونمایی از نقل وانتقال امتیاز لیگ ٢کشور، باشگاه فوتبال مربوط به شاهین ماهشهر به باشگاه بختیاری که عصر پنجشنبه درمحل این باشگاه در اهواز برگزارشد، بابیان اینکه هدف اصلی دریافت این امتیاز پرکردن اوقات فراغت جوانان و سایررده های سنی  و شناخت تاریخ بختیاری است اظهار کرد: به عنوان یک ایرانی وظیفه خوددانستم که در راستای کمک به نظام مقدس جمهوری اسلامی و جوانان کشور، باشگاهی تحت عنوان فرهنگی ورزشی بختیاری راه اندازی کنیم.
وی افزود: این باشگاه در رده های مختلف فوتبال آقایان فعالیت خواهد کرد و حتی برای بانوان نیز در آینده با توجه به بضاعت باشگاه فعالیت خواهیم کرد.
طی چند روز آینده  از طرح  فرم لباس تیم باشگاه باحضور مسئولین رو نمایی می شود.
باباپور محل باشگاه فرهنگی ورزشی بختیاری را کیانپارس اهواز عنوان کرد و افزود: در حال رایزنی با چند زمین چمن و حتی به دنبال این هستیم اگر شرایط به گونه ای باشد و دست اندرکاران و مردم فهمیم کمک کنند زمینی را بصورت اختصاصی جهت فعالیت باشگاه در نظر می گیریم ولی فعلا جز مقدمات اولیه نیست.
وی ادامه داد:ما با هدف اینکه از تمامی مناطق کشور درتشکیل این تیم استفاده می کنیم گفت: این باشگاه متعلق به تمام کشور است و به هیچ جناح و گروهی تعلق ندارد.
باباپور بیان کرد:  افتخار می کنیم که در کنار همه اقوام در استان خوزستان زندگی می کنیم چرا که اعتقاد ما بر این است که وجود اقوام مختلف در کشور عزیزمان یک ظرفیت و توانمندی است.
وی در پایان گفت: محمد مجد، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی بختیاری اهواز و محمد رادمهر نیز رئیس هیئت مدیره، غلام رضایی‌ میرقائد و سید علی حسینی نیز اعضای هیئت مدیره این باشگاه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.