۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 526230

وکیل لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، اعلام کرد که از روند فرجام خواهی محرومیت ۴ جلسه ای او در فیفا راضی است.​​​​​​​

آیا محرومیت لیونل مسی در تیم ملی کاهش می یابد؟

به گزارش قدس آنلاین، در پایان پیروزی ۱-۰ آرژانتین مقابل شیلی بود که مسی با کمک داور بازی درگیری لفظی پیدا کرد و به دلیل توهین به او، با محرومیتی ۴ جلسه ای روبرو شد و به همین دلیل، در دیدار مقابل بولیوی که با شکست ۲-۰ آلبی سلسته همراه بود، نتوانست به میدان برود.

در حال حاضر تیم آرژانتین در رتبه پنجم جدول مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی قرار دارد و اگر نتواند حداقل یک پله در جدول صعود کند، باید در دیدار پلی آف بین قاره ای حضور پیدا کند. در صورت که سه جلسه محرومیت دیگر مسی برقرار باشد، او دیدار مقابل اروگوئه، ونزوئلا و پرو را از دست خواهد داد.

خوان دِ دیوس کرسپو، وکیل مسی بعد از جلسه رسیدگی به پرونده او در زوریخ به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم ما عملکرد خیلی خوبی داشتیم. فیفا از ما خواست تا در این مورد زیاد اظهارنظر نکنیم. وقتی آنها حکم شان را اعلام کنند، من در این مورد صحبت می کنم. آنها حالا باید پرونده را مطالعه کنند. ممکن است فیفا هفته آینده حکم را صادر کند. خوش بینی ما بر این اساس است که خوب کار کرده ایم.  در حال حاضر نمی توانم در این مورد صحبت کنم. در چند روز آینده می توانم جزئیات بیشتری به شما بگویم. اما در حال حاضر، نمی توانم بگویم که آیا ویدئو کنفرانسی با مسی از بارسلونا برقرار شد یا نه."

کرسپو در پاسخ به این سوال که آیا در صورت پابرجا ماندن محرومیت مسی، به دادگاه حکمیت ورزشی (CAS) فرجام خواهی خواهند کرد یا نه، گفت:" باید صبر کنیم و ببینیم چه رخ خواهد داد. ما درخواست برداشته شدن محرومیت را کردیم. ما امیدواریم که این محرومیت کاملا برداشته شود. باید ببینیم چه رخ می دهد."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.