عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است که انتخابات این دوره ریاست جمهوری، احتمالا دو مرحله ای می شود.

پیشتازی امور جوانان و دانشجویان ستاد مردمی خادم ملت در گفت و گو با رقبا

به گزارش قدس آنلاین، رضا نجابت سخنگوی ستاد مردمی خادم ملت اعلام کرد: در شب گذشته حسین زینلیان بروجنی مسئول امور جوانان و دانشجویان ستاد مردمی خادم ملت همراه با تعدادی از دانشجویان در ستاد مرکزی جوانان و دانشجویان حجت الاسلام روحانی حاضر شدند و در این دیدار بر ایجاد فضایی به منظور گفت وگو و تضارب آرا در محیطی آرام و به دور از تنش های رایج  سیاسی در بین فعالین دانشجویی هر دو ستاد تاکید و بر لزوم توجه به نقاط مشترک و منافع کشور مطالبی بیان شد.
وی افزود: از آقای محمد کبیری مسئول ستاد جوانان و دانشجویان حجت الاسلام حسن روحانی نیز  به منظور شرکت در میزگردی در دانشگاه به صورت رسمی دعوت به عمل آمد.
نجابت اضافه کرد: در این دیدار محمد کبیری مسئول ستاد جوانان و دانشجویان حسن روحانی نیز از این مساله استقبال نموده و بر لزوم حفظ فضای آرامش و گفت و گو در شرایط کنونی کشور تاکید داشته و انتخاباتی پر شور در روز ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ و ایجاد فضای بهتر برای دانشجویان و جوانان بعد از  انتخابات را آرزو کرد.
سخنگوی ستاد مردمی خادم ملت ادامه داد: برای حفظ فضای رقابت عقلانی و پرهیز از احساسی شدن فضای انتخابات، امور جوانان و دانشجویان ستاد مردمی حجت الاسلام رئیسی سعی می کنند این دیدار ها را با مسئولین جوانان و دانشجویان ستاد های دیگر کاندیدا نیز برگزار نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.