تبریز- امام جمعه تبریز ادعای رفع سایه‌ی جنگ از کشور درپی برجام را سخنی بیهوده دانست و گفت: حضور ملت در صحنه و قدرت نظامی عامل بازدارنده است.

ادعای برداشتن سایه‌ جنگ به واسطه‌ برجام سخنی بیهوده است/کاندیداها از سخنان تفرقه افکن پرهیز کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز،  آیت الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه نباید اظهارات تفرقه‌ افکنانه از زبان کاندیداها شنیده شود، ابراز داشت: دوقطبی‌سازی بین کاندیداها و ستادهای آنان موجب ایجاد دوقطبی می‌شود و جامعه دچار التهاب می‌گردد.

وی با انتقاد از اظهارات یکی از دبیران حزب‌ها مبنی بر اینکه باید با دیپلماسی مشکلات را حل کرد و چرا باید مدافعان حرم باشند، عنوان کرد: همانطور که رهبر انقلاب نیز فرمودند ما آغازگر جنگ نیستیم ولی سیاست بازدارنده در پیش گرفته و کسی حق تعرض به کشور ما را ندارد؛ در تمام سال‌های متمادی، حضور ملت در صحنه، باعث رفع سایه‌ جنگ و تعرض از سر ایران شده است.

امام جمعه تبریز ادعای برداشته شدن سایه‌ جنگ به واسطه‌ برجام را بیهوده دانست و متذکر شد:  اینکه می‌گویند انتخابات کاندیداها در دو بخش سختگیری و مشقت و مشورت و آرامش است، درست نیست.

وی خواستار استفاده از ظرفیت ۲۴ میلیونی جوانان در تمامی حوزه‌ها شد و تصریح کرد: این جوانان در گذشته نشان داده‌اند توانایی ساختن کشور را دارند و می‌توانند مشکلات را حل نمایند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در بخشی از سخنان خود، حمله‌ی تروریستی به مرزبانان میرجاوه را محکوم و از مسئولین کشوری خواست هرچه سریع‌تر موضوع را پیگیری و با دستگیری اشرار، آنان را به اشد مجازات برسانند.

وی به حادثه‌ی معدن آزادشهر نیز اشاره کرد و بیان داشت: آن سانحه‌ ناگواری که در هفته‌ کارگر برای معدن‌کاران رخ داد، دلمان را به دردآورد؛ مسئولین باید اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند و محبوسان را از زیر آوار بیرون بیاورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.