خیلی توجه ندارند بیشتر به دنبال سرمایه خارجی هستند ما هم به آن معتقد هستیم که سرمایه خارجی لازم است ولی اساس داخل است.

 تفکر دولتی که مردمی  باشد درپی ایجاد ۵ میلیون شغل در کشور است

به گزارش «قدس آنلاین»، قالیباف: برای اجرای هر برنامه‌ای من جمله همین برنامه که چالش بین حوزه‌های دانشگاهی با حوزه ای مربوط  به صنعت و کارگاه های ماست، قبل از آن باید بدانیم که رویکرد ما چیست؟ در همین جلسه صحبت ها نشان می دهد که دو تفکر اینجا وجود دارد. یک تفکر این است که معتقد است نداریم یعنی به منابع داخلی، نیروهای داخلی، به منابع مادی و انسانی.

خیلی توجه ندارند بیشتر به دنبال سرمایه خارجی هستند ما هم به آن معتقد هستیم که سرمایه خارجی لازم است ولی اساس داخل است. می‌گویند نمی شود، به نوع رویکردها و روش‌های مدیریتی کار و یا نمی‌توانیم در حقیقت بحث تفکری که باعث شده است که ما نه از منابع استفاده کنیم و نه اینکه می شود و نه اینکه می توانیم این از مشکلات ماست یعنی ما بسنده کردیم به حرف و شعار و من فکر می‌کنم واقعا این چهار سال گذشته برای شعار و حرف بس است.

یک تفکر هم تفکر دولت مردم است که تفکر دولت مردم معتقد است که ما به اندازه کافی سرمایه های مادی و انسانی داریم روشهای مناسب خوب را با جوانان عزیزمان و تکنولوژی داریم و می توانیم ۵ میلیون شغل را ایجاد کنیم می توانیم سامانه ملی کارانه را سازمان بدهیم و بتوانیم این ارتباط را مخصوصا همین محیط دانشگاهی برقرار کنیم و می‌توانیم به قشر محروم و کم درآمد بتوانیم یارانه آنها را افزایش بدهیم و میتوانیم رونق اقتصادی و تحول اقتصادی را در طول ۴ سال آینده به جامعه بیاوریم و دست به دست هم بدهیم و مشکلات را حل کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.