۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
کد خبر: 526356

قدس/ قدس آنلاین

تلفن همراه و زنان

باشگاه خبرنگاران/ روزنامه «هندو» می نویسد: تصمیم ممنوعیت استفاده از تلفن همراه برای زنان  در راستای پیشگیری از فرار دختران از خانه و دیگر آسیب های اجتماعی است.

از خدا بترس

فارس/ قاضی پور- نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس- با بیان اینکه عمدی بودن حادثه معدن زغال آزادشهر از سوی  استاندار گلستان تأیید شده، گفت: از ابتدای دولت یازدهم یک آجر روی آجر برای مسکن کارگران گذاشته نشده، آقای روحانی!  به شما می‌گویم از خدا بترس.

قصاب لیبی

ایسنا/ جولیان آسانژ- بنیانگذار سایت افشاگر ویکی‌لیکس- در واکنش به سخانا  اخیر هیلاری کلینتون که ویکی‌لیکس را «ویکی‌لیکس روسی» خوانده بود، او را «قصاب لیبی» نامید.

لباس هری پاتر

مشرق/ کاربران فضای مجازی  در واکنش به لباس اردوغان که در مراسم سخنرانی دانشگاه ملی دروس اسلامی هند پوشیده بود، آن را لباس هری پاتر دانستند که او برای سخنرانی به امانت گرفته است!

زرق و برقِ  پترودلارها

ایسنا/ عادل الجبیر- وزیر خارجه سعودی- سفر ترامپ را به عربستان «تاریخی» خواند و گفت: انتخاب ریاض برای اولین سفر خارجی ترامپ، بیانگر «نقش محوری عربستان در جهان اسلام» است.

استقبال تخم مرغی

تسنیم/ به گزارش اسکای نیوز، مارین لوپن- نامزد راست انتخابات فرانسه- که در کمپین انتخاباتی حاضر شده بود، مخالفانش با پرتاب تخم مرغ از وی استقبال کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.