اسکو- رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در اسکو با اشاره به اینکه هیچ‌گونه آثار بهبود وضعیت اقتصادی در سفره های مردم دیده نمی‌شود، گفت: امروز سفره‌های مردم خالی است و این بزرگ‌ترین دستاوردی است که دولت در کارنامه خود ثبت کرد!

آثار بهبود وضعیت اقتصادی در سفره های مردم دیده نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علی پاشایی‌اصل با بیان اینکه در دولت حجت‌الاسلام رئیسی برای بخش مسکن برنامه جامع و عملیاتی وجود دارد گفت: بیش از یک میلیون مسکن مردم در اوایل دولت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی افزود: حجت‌الاسلام رئیسی برای رفع مشکلات معیشتی مردم برنامه مدون جامع و کارشناسی شده دارد که انشالله بخش عظیمی از بیکاری را از جامعه برطرف خواهد کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در اسکو با اشاره به اینکه عده‌ای سعی دارند این گونه القا کنند که اگر روحانی پیروز نشود حتماً آمریکا به ایران حمله خواهد کرد اظهارداشت: این یک بلوف غلط و انحرافی است و می‌خواهند با این شعار تهدید کنند.

وی افزود: در طول ۳۷ سال دشمنان نشان دادند که با فرد خاصی مشکل ندارند بلکه با ولایت و نظام ما مشکل دارند و اگر دشمن احساس کند مردم از نظام و ولایت فاصله گرفته است حتی یک ساعت هم تأخیر نمی‌کند و همان روز به مملکت ما حمله می‌کنند.

پاشایی با اشاره به اینکه هیچ‌گونه آثار بهبود وضعیت اقتصادی در سفره های مردم دیده نمی‌شود، گفت: امروز سفره‌های مردم خالی است و این بزرگ‌ترین دستاوردی است که دولت در کارنامه خود ثبت کرد!

وی به وعده‌های ۱۰۰ روزه دولت روحانی اشاره و تصریح کرد: هیچ‌گونه اقدامی در این زمینه انجام نشد و این موضوع بی‌صداقتی دولت روحانی را نشان داد. اخیراً نیز روحانی این وعده را تکذیب می‌کند که من نگفته‌ام درحالی‌که قبلاً اعلام کرده بود. یکی از مصادیق رئیس دولت اسلامی صداقت است ولی در دولت روحانی از صداقت خبری نیست و بی‌صداقتی در این دولت غوغا می‌کند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در اسکو خاطرنشان کرد: تمامی هزینه‌های ستاد حجت‌الاسلام رئیسی با کمک‌های مردمی تأمین می‌شود و ریالی از بیت‌المال هزینه نمی‌شود چرا که حرام بوده وهیچ ارگانی و نهادی حق استفاده از هزینه های بیت‌المال را برای ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.