​ایلام- مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: در تمامی مراحل آزمون استخدامی بیمارستان شهدای زاگرس ایلام هیچگونه تخلفی صورت نگرفته است.

تخلفی در آزمون استخدام بیمارستان شهدای ایلام صورت نگرفته است

سهیلا ملکشاهی روز شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه بیمارستان شهدای زاگرس تأمین اجتماعی ایلام بصورت هیأت امنایی اداره می شود، اظهارداشت: پس از برگزاری آزمون استخدامی در این بیمارستان شایعات متعددی مبنی بر صوری بودن آزمون در بین اقشار مختلف جامعه منتشر شد که کاملاً کذب است.

وی با اشاره به اینکه نتایج اولیه آزمون علمی چهار برابر ظرفیت اعلام و افراد برای انجام مصاحبه دعوت شدند، افزود: کارشناسان مختلفی مصاحبه با پذیرفته شدگان را انجام داده که متقاضیان را از ابعاد مختلف روانشناسی، ظاهری، روابط عمومی و ... مورد بررسی قرار دادند و بهترین ها را برگزیدند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام با تأکید بر اینکه هیچ تخلفی در آزمون استخدامی بیمارستان تأمین اجتماعی صورت نگرفته است، خاطرنشان ساخت: هیچ کدام از قبول شدگان با مسئولان تأمین اجتماعی و دیگر مسئولان استان نسبت فامیلی نداشته و تنها بر اساس شایستگی و احراز شرایط علمی و انجام مصاحبه قبول شده اند.

سهیلا ملکشاهی به ورود دستگاه های نظارتی در پی بروز شایعات اشاره و تصریح کرد: دستگاه های نظارتی به این موضوع ورود کرده و اگر هم تخلفی صورت گرفته باشد، از طریق این دستگاه ها اعلام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به رایگان بودن تمامی خدمات در این بیمارستان برای جامعه هدف، افزود: از روز افتتاحیه نیز پذیرش بیمار در این بیمارستان صورت گرفته و بیمه شدگان تأمین اجتماعی می توانند با مراجعه به این بیمارستان از خدمات رایگان آن بهره مند شوند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام یادآور شد: برای تأمین نیروی متخصص این بیمارستان با دانشگاه علوم پزشکی نیز در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم بهترین پزشکان و کادر درمانی را در این مرکز برای ارائه خدمات به جامعه هدف به کار گیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.