دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تهران با تاکید بر اینکه مهندس میرسلیم پیروز مناظره دیروز بود گفت: مهندس میرسلیم در مناظره طوفان به پا کرد، طوفان او از جنس حق خواهی و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض بود.

 روحانی و جهانگیری پاسخی برای انتقادات میرسلیم از عملکرد دولت یازدهم نداشتند

به گزارش «قدس آنلاین»،  محسن قناعت دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تهران و رییس ستاد انتخاباتی مهندس میرسلیم در استان تهران با اشاره به مناظره روز گذشته نامزدهای انتخاباتی گفت: مهندس میرسلیم با بیان واقیت ها در مناظره نشان داد به مسائل گوناگون کشور اشرافیت کامل دارد.

وی افزود:همانطور که مردم مشاهده کردند آقایان روحانی و جهانگیری پاسخی برای انتقادات به جای مهندس میرسلیم از عملکرد دولت یازدهم نداشتند.

قناعت تصریح  کرد: از روز گذشته بسیاری از هموطنان در سراسر کشور به ویژه تهران طی تماسهایی از صراحت و شجاعت و صداقت مهندس میرسلیم در مناظره تشکر کردند

وی افزود: مناظره روز گذشته نشان داد مهندس میرسلیم به پشتیبانی حزبی وارد صحنه رقابت های انتخابات ریاست جمهوریشده که همواره در مسیر خدمت و شفافیت قدم برداشته و برنامه های ویژه ای برای رشد و آبادانی ایران اسلامی دارد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تهران با تاکید بر اینکه مهندس میرسلیم پیروز مناظره دیروز بود گفت: مهندس میرسلیم در مناظره طوفان به پا کرد، طوفان او از جنس حق خواهی و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض بود.

وی ادامه داد: روز گذشته آقای قالیباف پیشنهاد اعلام لیست اموال نامزدها رادادنداین در حالی است که مهندس میرسلیم قبل از این فیش حقوقی خود را منتشر کرده بود تا مردم بدانند در دولت راستی و درستی مهندس میرسلیم خبری از فیش های حقوقی نجومی نخواهد بود.

قناعت بیان داشت: مردم خوب کشورمان منتظر باشند تا مهندس میرسلیم با استدلالهای محکم خود در دوهفته پایانی بخصوص در مناظره سوم همه را غافلگیر و شگفت زده کند.

وی افزود: آقای مهندس میرسلیم قطعا تا پایان انتخابات حضور جدی خواهند داشت.

منبع: افکار نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.