لوسیانو ادینیو مهاجم برزیلی تیم تراکتورسازی تبریز دلیل گریه کردن در بازی با نفت را اعلام کرد.

مهاجم برزیلی تراکتورسازی از خداحافظی و اشکهایش گفت

به گزارش قدس آنلاین، لوسیانو ادینیو درباره مراسم خداحافظی‌اش در جریان دیدار با نفت تهران، گلزنی خود در این مسابقه، درخواست تراکتور برای تمدید قرارداد، فینال حذفی و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

خوشحالم در روز خداحافظی گل زدم
بسیار خوشحال هستم که در بازی با نفت تهران توانستم گلزنی کنم و تیم با گل من پیروز شود. واقعا خدا به من کمک کرد و کمی هم شانس آوردم که آن توپ وارد دروازه شد. خوشحال تر به خاطر این هستم که در روز خداحافظی ام از هواداران تبریزی این گل رقم خورد.


مردم گفتند ادینیو دوستت داریم!
جوی که بر ورزشگاه در روز خداحافظی من حاکم بود را خیلی دوست داشتم؛ بسیار فضای زیبایی را مشاهده کردم. من همیشه هواداران تراکتورسازی را دوست داشته و دارم و آنها نیز مدام در جریان مراسم به من می‌گفتند: «ادینیو دوستت داریم». این شرایط برایم بسیار خوب بود و از همه ممنونم که چنین مراسمی را برایم تدارک دیدند.


گریه کردم چون برخلاف میل باطنی‌ام می‌روم
من در مراسم خداحافظی گریه‌ام گرفت؛ چون مردم را دوست داشتم. من  ۹ سال در ایران حضور داشتم و بهترین دوران فوتبالم در کشور شما بود. به قدری اینجا راحت بودم که دوست نداشتم به هیچ کشور دیگری بروم. وقتی قصد کردم از ایران بروم، واقعا ناراحت بودم و در روز پنجشنبه نیز نتوانستم جلوی گریه‌ام را بگیرم. من گریه کردم چون دیگر قرار است در برزیل باشم و مردم ایران و آذربایجان را دیگر نمی‌بینم. این شرایط برایم بسیار دشوار است.


باشگاه پیشنهاد داد اما نمی‌مانم
باشگاه به من پیشنهاد تمدید قرارداد داده اما تصمیمم را گرفته‌ام و دیگر نمی‌خواهم در ایران به فوتبالم ادامه دهم. من دو روز بعد از بازی پنجشنبه با نفت تهران در فینال حذفی به برزیل می‌روم و دیگر نمی‌دانم چه زمانی به ایران برمی‌گردم. واقعیتش این است که شرایط برای ماندنم در ایران مهیا نیست و دیگر به خاطر خانواده‌ام و به خصوص فرزندم هم شده نمی‌توانم در ایران بمانم.


کیانی بار دیگر بزرگی‌اش را نشان داد
مهدی کیانی در جریان بازی با نفت یکبار دیگر بزرگی‌اش را نشان داد. این آدم فکر بزرگی دارد و من از او تشکر می‌کنم. من هرگز انتظار نداشتم بازوبند کاپیتانی را بردست ببندم اما کیانی آن را به من داد تا در بازی آخرم در تبریز کاپیتان شوم. این برایم بسیار ارزشمند بود. 


زشت است درباره طلبم از تراکتور حرف بزنم
من دوست ندارم درباره مطالباتم از تراکتورسازی صحبت کنم. حالا که خداحافظی کردم و می‌خواهم بروم، زشت است درباره پولم حرف بزنم. انشاءالله باشگاه پول همه بازیکنان را قبل از فینال حذفی می‌دهد و مشکلات برطرف می‌شود. این خواسته همه بازیکنان است و امیدوارم مشکلات حل شود.


ایران خانه دوم من است، دلم برایتان تنگ می‌شود
من ۹ سال در ایران حضور داشتم و اینجا دیگر خانه دوم من شده است. خانه اولم برزیل است و خانه دوم من هم ایران! در کرمان، تبریز و شهرهای دیگر همه به من لطف داشتند و از آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم بار دیگر به ایران برگردم و مردم خوب کشور شمارا ببینم. واقعا دلم برای همه ایرانی‌ها تنگ می‌شود. 


دوست دارم گل قهرمانی را بزنم
بازی فینال حذفی برای ما بسیار حساس است. انشاءالله با تمرکز بالا بتوانیم بهترین بازی را انجام دهیم و موفقیت خوبی کسب کنیم. من دوست دارم گل قهرمانی در حذفی را خودم به ثمر برسانم اما اگر این اتفاق هم نیفتاد، مهم پیروزی تیم است که انشاءالله حاصل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.