۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
کد خبر: 526573

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به شدت از مدیرعامل این باشگاه انتقاد کرد.

انتقاد شدید فرزاد حاتمی از مصطفی آجرلو

به گزارش قدس آنلاین، فرزاد حاتمی درباره برتری یک بر صفر تراکتورسازی مقابل نفت‌تهران و کسب مقام سومی لیگ برتر اظهار داشت: در دیداری که هم حریف می‌توانست برنده باشد و هم ما، خدا را شکر می‌کنم که شرمنده هواداران تراکتورسازی نشدیم. متأسفانه نتوانستیم نایب قهرمان شویم و که این موضوع عوامل زیادی داشت.

وی افزود: در هفته گذشته تمرین نکرده بودم، اما امیر قلعه‌نویی از من خواست که کمک کنم. خدا را شکر به ادینیو پاس گل دادم و او هم با آخرین گلش را برای تراکتورسازی به ثمر رساند و با شادی از تیم جدا شد. از زحمات ادینیو تشکر می‌کنم و امیدوارم در تراکتورسازی بماند.

مهاجم تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: امسال سال سختی بود. اوایل فصل ورزشگاه نداشتیم. چند بازیکن رفتند، سینا عشوری مصدوم شد، محسن بنگر هم رفت. بازیکنانی هم که نیم فصل دوم جذب شدند، نتوانستند بازی کنند. واقعا فصل بدی بود، باز جای شکر باقیمانده که راهی فینال جام حذفی شده‌ایم و شانس گرفتن جام داریم.

حاتمی در خصوص اینکه بحث تمدید قرارداد بازیکنان تراکتورسازی به کجا رسید، گفت: ظاهرا آجورلو و دوستانش چون نتوانستند به تعهدات‌شان عمل کنند، با بازیکنی تماس نگرفته‌اند. اول فصل به من گفتند تا شهریور پول فصل گذشته را تسویه می‌کنند، اما همچنان 200 میلیون از پولم باقیمانده است. امسال هم 65 درصد از قراردادهای‌مان را گرفته‌ایم. با این بضاعت سوم لیگ شدیم و به فینال جام حذفی رفتیم. سوم شدن ما در لیگ با این بضاعت شاهکار بود. این در حالی است که پاداش سه برد اخیرمان در لیگ را هم نگرفته‌ایم.

وی ادامه داد: می‌دانیم آجورلو تحت فشار بوده و به او کمکی نشد، اما ظاهرا از کسی هم کمکی نمی‌گیرد. از طرفی، شاید بهانه داشته باشند که باید مطالبات بازیکنان خارجی را پرداخت می‌کردند، اما انتقال بازیکنانی چون علیرضا رمضانی و محمد نادری برای باشگاه پولی در برنداشت؟ محسن بنگر هم که از تیم جدا و سینا عشوری هم مصدوم شد.

مهاجم تراکتورسازی تصریح کرد: به شخصه از آجورلو گله‌مند هستم. پس از پایان بازی با استقلال که این تیم را شکست داده بودیم، به خاطر بیماری روزهای گذشته از حال رفتم و در رختکن با زور آمپول و آب قند به هوش آمدم. در این لحظه متوجه شدم آجورلو با بازیکنان در حال بحث کردن است که دومی به درد من نمی‌خورد و باید قهرمان می‌شدید. آقای آجورلو! به بضاعت تیم نگاه کن که 10 بازیکن در اختیار نداشتیم. استقلال را برده بودیم و به جای گفتن بارک‌الله و دادن پاداش در حال بحث کردن با بازیکن هستید و به آنها تشَر می‌زنید؟ از این رفتار آجورلو ناراحتم و کار او قشنگ نبود. همه بازیکنان از آجورلو ناراحت هستند و باید از دل آنها در بیاورد. دلم برای هواداران تراکتورسازی می‌سوزد که بدون خواسته‌ تیم‌شان را تشویق می‌کنند. آقای آجورلو باید قدر این هواداران را بداند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.