«بطریک لحام» در حمایت از اعتصاب غذای اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زد و تاکید کرد که متاسفانه مسأله فلسطین در اذهان اعراب غریب است.

اعتصاب غذای کشیش اعظم کلیسای دمشق در حمایت از اسرای فلسطینی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از المیادین، «بطریک لحام» کشیش اعظم کلیسای دمشق پایتخت سوریه با اعتصاب غذای اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی ابراز همبستگی کرد.

وی به منظور همبستگی با این اسرای فلسطینی دست به اعتصاب غذا زد و در سخنانی تاکید کرد: به اسرای فلسطینی اعلام می کنم که ما در جان فشانی های شما برای فلسطین کنار و همراهتان هستیم و امیدوارم که در طول نبرد اعتصاب، خواسته هایتان محقق شود. برخی از سازمان های اروپایی نیز با اسرای فلسطینی اعلام همبستگی کرده اند.

وی تصریح کرد: متاسفانه مسأله فلسطین در اذهان اعراب غریب است و مورد توجه آنها قرار نمی گیرد. صدها میلیون عرب وجود دارد که باید برای شکست دادن دشمن در مرزها حضور داشته باشند. گروه های فلسطینی در دودستگی های خود قربانی دودستگی در میان اعراب هستند.

گفتنی است، اعتصاب غذای سراسری اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی بیستمین روز خود را پشت سر گذاشت و نزدیک به ۲۰۰۰ اسیر فلسطینی برای رسیدن به حقوق و خواسته هایشان دست به اعتصاب غذا زده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.