رییس کمیته فرهنگیان کشوری ستاد روحانی گفت: تشویق به مشارکت حداقلی در انتخابات بر خلاف نظر رهبری و مصالح عمومی کشور است.

تشویق به مشارکت حداقلی برخلاف نظر رهبری و مصالح کشور است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محمد علی نجفی بعد از ظهر امروز شنبه درنشست با فرهنگیان کردستان که در ستاد روحانی در این استان برگزارشد، گفت: همواره در ایام انتخابات جنب و جوش فراوانی در میان مردم ایجاد می شود و آنها سعی می کنند با آگاهی و هوشیاری بهترین انتخابات را داشته باشند چرا که انتخاب آنها تضمینی برای موفقیت  کشور درآینده است.

وی با اشاره به اینکه دو عامل اصلی در تصمیم گیری مردم درانتخابات دخیل است، عنوان کرد: عامل نخست نفع شخصی و صنفی است که هر فردی براساس اینکه کدام نامزد بهترین تاثیر را در صنف و کار و موقعیت او خواهد داشت، انتخاب می کند.

وی اضافه کرد: عامل دوم هم مسئله ملی است اینکه کدام تصمیم وانتخاب بیشتر برای آینده کشور و فرزندانمان مهم تر و مناسب تر و صحیح تر است.

رییس کمیته فرهنگیان کشوری ستاد روحانی بیان کرد: فرهنگیان هم از یک طرف نگاه به شرایط خود در تصمیم گیری برای انتخاب نامزدهای ریاست جمهوری دارند و از طرف دیگر هم به شرایط عمومی و آینده کشور و اینکه به کدام سمت و در چه جهتی مدیریت می شود، توجه دارند.

نجفی با اشاره به اینکه برای ما فرهنگیان عامل دوم از اول مهمتر است، افزود: به این دلیل که حرفه و مسئولیت ما ناظر بر آینده است، لذا عامل دوم در اولویت ما قرار دارد.

وی اضافه کرد: فرهنگیان در کشورما معروف به ایثار و از خودگذشتگی هستند افرادی که برای نجات دیگران از جهالت و انحراف و شکست با تمام وجود تلاش و کار می کنند.

وی ادامه داد: در انتخابات مهم است که بی تفاوت نباشیم و اگر این امر مهم به درستی برگزار نشود بی شک کشورمان در معرض غرق شدن قرار خواهد گرفت.

وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات عنوان کرد: همه ما مسئولیم که تلاش کنیم حرکت توسعه کشور به انحراف کشیده نشود.

نجفی مهمترین رقیب روحانی را پوپولیسم خواند و افزود: مایه تاسف است چرا باید از نظر اخلاقی و تربیتی به جایی برسیم که در مناظره ای سه ساعته در بین افرادی که ادعای ریاست جمهوری را دارند، شاهد بیان تهمت و دروغ باشیم.

نجفی اظهارداشت: آنچه حائز اهمیت است این است که نامزدی که پیروز انتخابات می شود با درصد بالایی از مشارکت مردم انتخاب شود.

وی با بیان اینکه یکی از ابزارهای مهم دموکراسی مردم رای آنها است، بیان کرد: مشارکت مردم در انتخابات منشا خیر و برکت برای کشورمان است.

وی اظهارداشت: بی شک دولت دکتر روحانی علاوه بر موفقیت هایی که داشته ضعف هایی هم داشته است که باید آن را جبران و برطرف کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.