مشهد- معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام مبارک دهه مهدویت و فرخنده میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان(عج) کاروان های «در شعاع خورشید» به شهر و روستاهای خراسان رضوی اعزام می شوند.

کاروان های «در شعاع خورشید» به شهرها و روستاهای خراسان رضوی اعزام می شوند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید جلال حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: آشنایی بیشتر مردم به ‌ویژه جوانان و نوجوانان با فرهنگ مهدویت و مفهوم اصلی انتظار و ترویج این فرهنگ در جامعه، هدف اصلی برگزاری جشن‌ها «در شعاع خورشید» است.

به گفته وی در همین راستا به همت واحد امور مساجد و مراکز وابسته به آستان قدس رضوی، جشن های باشکوه و متعددی در ایام مبارک دهه مهدویت و نیمه شعبان به همراه مولودی خوانی و سخنرانی در وصف حضرت امام زمان(عج) در مساجد و حسینیه های خراسان رضوی برپا می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: در این ایام مبارک، برنامه های متنوعی ویژه مساجد و مدارس حاشیه شهر مشهد تدارک دیده شده است که با حضور کاروان های در شعاع خورشید برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی اعلام کرد: کاروان تبلیغی «در شعاع خورشید» متشکل از یک روحانی، قاری قرآن، ذاکر و مداح اهل بیت(ع)، کارشناس کودک و نوجوان و خادم بارگاه منور رضوی به همراه پرچم متبرک گنبد حرم حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) در طول ماه مبارک رمضان به بیش از ۴۰ روستا و شهرهای استان خراسان رضوی خواهند رفت و ضمن اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، تبلیغی و مذهبی، محصولات فرهنگی و بسته‌های متبرک بارگاه مطهر حضرت انیس النفوس(ع) را میان مردم توزیع خواهند کرد.

وی یادآور شد: این کاروان‌های تبلیغی جهادی برای نخستین بار است که در طول دهه مهدویت راهی مناطق محروم استان خراسان رضوی می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.