شهرکرد- مدیرکل حراست سازمان حفاظت محیط زیست کشور، ایجاد امنیت روحی، روانی و شغلی برای کارکنان را از اولویت های این سازمان عنوان کرد و ارتقای وضع کاری و معیشتی را از دغدغه های رییس سازمان برشمرد.

مشارکت مردمی کلید حفظ محیط زیست است

به گزارش قدس آنلاین، نشست صمیمی کارکنان حفاظت محیط زیست این استان با رضا جزینی زاده مدیرکل حراست سازمان حفاظت محیط زیست کشور در شهرکرد برگزار شد.
جزینی زاده در این نشست با تاکید بر نقش مردم در حفظ نظام و انقلاب گفت: استفاده از مشارکت مردمی می تواند ما را در حفاظت از محیط زیست به موفقیت برساند.

وی تمدن، معنویت به همراه جنبش اجتماعی را سه عامل شکل گیری حماسه های مردمی برشمرد و اظهار داشت: اعتماد به مردم و ورود آنها به صحنه راه را برای حفظ سرمایه های خدادادی هموار می کند و هرجا که به مردم اعتماد کردیم حماسه ها آفریدند.
مدیرکل حراست سازمان حفاظت محیط زیست کشور ضمن ابلاغ سلام و خداقوت معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست اذعان داشت: همه موظفیم که زمینه را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات پیش رو فراهم نماییم.
جزینی زاده ضمن یادآوری نسبت به عدم استفاده از امکانات دولتی بر له یا علیه کاندیدهای انتخاباتی، حفظ امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت در انتخابات را ضروری دانست.
وی با اشاره به به خدمات حفاظت محیط زیست در دولت، صداقت، کارایی و پاکدستی مدیران و مجموعه حفاظت محیط زیست را جزو اصول حاکم بر این سازمان مطرح کرد که درطول عمر سازمان بی‌نظیر است.
مدیرکل حراست سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تاکید بر بی‌طرفی کارکنان و عدم استفاده از امکانات اداری در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری افزود: بی‌طرفی نباید منجر به بی‌تفاوتی بشود و بایستی زمینه شور و نشاط به منظور شرکت حداکثری در انتخابات به اوج خود برسد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.