​ایلام- معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان ایلام گفت: تاکنون تسهیلات بلاعوض به سیل زدگان ایلامی پرداخت نشده است.

تسهیلات بلاعوض به سیل زدگان ایلامی پرداخت نشده است

فاخر محمدیان روز یکشنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه تا پایان اسفند ۹۵ تعمیرات واحدهای آسیب دیده از سیل انجام گرفته است، اظهارداشت: تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به سیل زدگان ایلامی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه در جریان سیل سال ۹۴، بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در مناطق مختلف استان خسارت دیدند، افزود: متأسفانه تاکنون اعتبار تسهیلات بلاعوض به آسیب دیدگان تأمین نشده و هیچ یک از سیل زدگان ایلامی کمک های بلاعوض دولت را دریافت نکرده است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان ایلام همچنین به مقاوم سازی یک هزار و ۲۰۰ واحد روستایی در سال ۹۵ اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اعتبار مقاوم سازی مسکن روستایی از طریق بانک های عامل به متقاضیان پرداخت شده که ۵۰ درصد از این اعتبار از طریق بانک مسکن تأمین شده و به متقاضیان پرداخت شده است.

گفتنی است در آبان ماه ۹۴، وقوع سیل در ایلام و برخی نقاط دیگر استان به بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی خسارت وارد کرده و علاوه بر آن به معابر و مسیل های ایلام آسیب فراوانی وارد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.