ساری- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری از افزایش سوخت رسانی به استان های کشور خبر داد.

ارسال سوخت از مازندران ۵۴ درصد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری، حسینعلی طالبی با اشاره به اینکه انبار نفت ساری یکی از پنج انبار بزرگ کشور است، افزود: فرآورده های بنزین، بنزین سوپر، نفت سفید، نفتگاز و اتی کی از این انبار با ناوگان جاده ای به بیش از هفت منطقه کشور ارسال می شود.

وی با اشاره به حجم بالای عملیات انبار نفت ساری نسبت به مناطق دیگر، اضافه کرد: با سازماندهی پیمانکاران حمل و نقل جاده ای و ظرفیت بالای ذخیره سازی و امکان پشتیبانی، بیش از حدود  ۳۳۱ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی به دیگر مناطق کشور ارسال شد که نسبت به مدت مشابه ۵۴ درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری ادامه داد: درمجموع بیش از ۷۱۰۰ تانکر حمل سوخت به مناطق چالوس، گرگان، مشهد، بجنورد، سبزوار، شاهرود و ارومیه ارسال گردید.

طالبی تاکید کرد: انبار نفت ساری دارای زیرساخت هایی است که قابلیت تغییر پذیری بالا در بارگیری را داشته  و از نظر عملیاتی این آمادگی را دارد در مواقع لزوم با تغییر سیستم به وظایف جدید عملیاتی برسد.

وی انبار نفت منطقه ساری را پشتیبان نیروگاههای نکا، انزلی، علی آباد و نوشهر در زمان های لازم دانست و یادآور شد: در سال گذشته درمجموع ۵۰۸ میلیون لیتر فراورده از انبار نفت منطقه ساری به مناطق دیگر ارسال شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.