زاهدان-استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای هلال احمر با یک رویکرد و هدف باید منادی صلح و آرامش و پرچمدار گفتگو و کرامت باشند.

هلال احمر باید منادی صلح و آرامش و پرچمدار گفتگو باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی اوسط هاشمی در دیدار مدیرعامل و کارکنان جمعیت هلال احمر استان که به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر صبح یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار شد، اظهار داشت: توسعه امروز در گرو روابط است و ایران از نادر کشورهایی است که دولت و ملت در موضع سخن گفتن و باهم بودن عاری از هرگونه خشونت را نهادینه کرده اند.

  استاندار با بیان اینکه نیروهای هلال احمر باید منادی صلح و آرامش و پرچمدار کرامت باشند، افزود: اگر در محله ای بین دو طایفه اتفاقی افتاد شما باید منادی صلح باشید.

وی تصریح کرد: با اعلام آمار از جانب مدیرعامل هلال احمر،جمعیت قابل توجهی را توانسه اید سازمان دهی کنید که نسبت به هم‌نوع بی تفاوت نباشند استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به پرسنل،امدادگران و جمعیت هلال احمر استان گفت: حال که وقتتان را وقف امورات خیر می کنید و فن بیان و عاطفی در شما بالا می رود نباید منتظر باشید که نقشتان را با ایجاد حوادث پیش بگیرید.

علی اوسط هاشمی افزود: عمق نگاه اسلام و نقشهای متفاوت اجتماعی را سرلوحه خود قرار دهید و اگر می بینید گرایش به آسیب‌های اجتماعی در جامعه زیاد است نگاه مسئولانه عمومی با توجه به شعار صلح و آرامش داشته باشید.

استاندار با تاکید بر اینکه اساس مشارکت، انسان را وارد بطن جامعه می کند که بی تفاوت نباشد و هدف مشارکت، دانستن است افزود: مشارکت مهم و ملی انتخابات را پیش رو داریم ارزش انتخابات نباید سبک شمرده شود و مردم باید بر اساس اینکه چه کسی خواست و اراده شان را تحقق میبخشد انتخاب کنند و تمام احزاب و اقوم و مذاهب باید مشارکت داشته باشد و آینده از آن دولتی است که توسعه سیاسی را رقم بزند .

مدیرعامل هلال احمر استان نیز در این جلسه با تشکر به واسطه حضور توانمند استاندار سیستان و بلوچستان در استان از گازکشی به زاهدان گرفته تا بندر شهید بهشتی در چابهار و آبرسانی توسط لوله به اراضی ۴۶ هزار هکتار سیستان ،تصریح کرد: در حوزه آموزشی ۲۰۰۰ نفر را در سطح استان آموزش داده ایم در حوزه نجات جاده ای و کوهستانی قریب به ۸۰ نفر، ۵۳۷۲ خانواده امدادی در جنوب استان و ۳ میلیارد هزینه در بخش سبد غذایی داشته ایم .

رسول راشکی افزود: اجرای طرح کلی امداد و نجات نوروزی ۶۱حادثه در سطح استان و ۱۸۸ نفر امکان اضطراری در جاده ها داشته ایم همچنین ۲۴۵ هزار نفر از بخش خدمات گردشگری در طرح ملی سلامت و امید نوروزی بهره مند شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.