۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 526842

سرمربی یوونتوس بعد از تساوی جنجالی تیمش در داربی تورین به صحبت در مورد قهرمانی در سری A پرداخت.

واکنش آلگری به تساوی جنجالی در داربی تورین

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از مدیاست، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (شنبه) در داربی شهر تورین به مصاف همشهری خود یعنی تورینو رفت و در حالی که با یک گل تا دقایق پایانی از حریف عقب بود، توانست با ضربه گونسالو ایگواین به گل تساوی بخش دست یابد تا یک امتیاز از این بازی را به دست بیاورد.

ماسیمیلیانو آلگری که تیمش شاید این هفته‌ دیدار برگشت خود در لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند، بعد از پایان مسابقه گفت‌: فکر می‌کنم باید به هر دو تیم تبریک گفت‌ چراکه بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم. تاکید می‌کنم کیفیت این مسابقه بسیار بالا بود. یوونتوس شانس‌های زیادی برای گلزنی در این مسابقه داشت ولی کمی عجول بود و همین باعث شد نتوانیم گلزنی کنیم. با این حال از نتیجه‌ این بازی راضی هستیم. حریف هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت. برای موفقیت هرچه‌ بیشتر، باید در خط حمله بیشتر صبور باشیم. این بازی را یکی از بهترین بازی‌های این فصل لیگ ایتالیا می‌دانم که از ابتدا تا پایان با کیفیت بالایی در جریان بود.

توقف یوونتوس در این بازی یک نکته آماری هم داشت. صدرنشین لیگ ایتالیا بعد از ۵۹۱ روز در یک بازی در لیگ ایتالیا در خانه نتوانست برنده از زمین خارج شود. با این حال یوونتوس با این نتیجه‌ فاصله هشت امتیازی خود با ناپولی در صدر جدول را حفظ کرد. اکنون شاگردان آلگری می‌توانند با پیروزی در بازی برابر رم در هفته‌ آینده قهرمانی خودشان را قطعی کنند و برای ششمین بار پیاپی در فوتبال ایتالیا تاج‌گذاری کنند.

به نقل از ایسنا، سرمربی موفق یوونتوس در پایان صحبت‌هایش گفت‌: این یک امتیاز ما را به قهرمانی در لیگ نزدیک‌تر می‌کند. حالا می‌توانیم با خیال راحت به فکر بازی در لیگ قهرمانان اروپا باشیم چون از نظر من یک بازی سخت در انتظار تیم ماست. باید بتوانیم موناکو را در بازی برگشت شکست بدهیم تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.