مشهد- افسرنگهبان سازمان آتش نشانی مشهد از وقوع دو حادثه نشست ۲ ساختمان مسکونی به دلیل ترکیدگی لوله های آب و حریق یک واحد تجاری در بامداد یکشنبه خبر داد.

فرو نشست ۲ ساختمان مسکونی و حریق واحد تجاری آتش نشانان را به محل حوادث کشاند

به گزارش قدس آنلاین، سرآتشیار مرتضی باقری روز یکشنبه در تشریح جزییات این خبر افزود: بامداد امروز حادثه نشست همزمان ۲ باب منزل مسکونی ویلایی به سازمان آتش نشانی اعلام و آتش نشانان به محل حادثه واقع در خیابان سرخس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این ساختمانها به علت نامعلومی دچار نشست شده و دیوارها ترک خورده بود، خاطرنشان کرد: در پی این نشست لوله های آب یکی از این منازل نیز شکسته و دچار آب افتادگی شده بود.

سرآتشیار باقری بیان کرد : با حضور شرکت آب مشکل ترکیدگی لوله ها رفع و ۹ نفر که داخل این ۲ ساختمان بودند به بیرون منتقل شدند.

وی ادامه داد: این حادثه خسارت جانی نداشت و با پلمپ این ۲ ساختمان و تحویل به پلیس ساختمان عملیات پایان یافت.

افسرنگهبان سازمان آتش نشانی مشهد با اشاره به در دست بررسی بودن این حادثه، از وقوع حریق در یک واحد تجاری دقایقی پس از این حادثه خبر داد.

باقری افزود: یک مغازه چوب فروشی و الوار در سه راه کاشانی به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شده بود و تمام این مغازه زیر آتش رفته بود.

وی با اشاره به وجود اتصالی شدید برق در این مغازه، ادامه داد: با تلاش آتش نشانان و شکستن قفل درب این واحد تجاری حریق به سرعت مهار و از سرایت آن به چوب فروشی های مجاور جلوگیری شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.