قم- نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران گفت: هر اقدام و برنامه غیر مسوولانه نسبت به آیت الله عیسی قاسم آتشفشان خطرناکی است که منفجر می‌شود و غرش آن در همه جا طنین انداز خواهد شد و پشت نظام بحرین را می‌شکند.

به گزارش خبرگزاری قدس آنلاین، حجت‌الاسلام شیخ عبدالله الدقاق با هشدار به صدور هرگونه حکم علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم اظهار کرد: هر حکمی علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم صادر شود تاج و تخت حکومت بحرین را واژگون و زیر و رو می‌کند و آنچه بعد از اعلام حکم اتفاق می‌افتد نسبت به گذشته متفاوت خواهد بود.

وی ادامه داد: انتقادات بین المللی از حکومت بحرین نظام خودرای و مستبد آل خلیفه را ملزم و پایبند به این انتقادات نمی‌کند و از این رو نظام توجه زیادی به این واکنش های جهانی ندارد اما نظام بحرین تلاش می‌کند صدور انتقادات بین‌المللی که بر ضدش در محافل و نشست‌های حقوق بشری در جهان مطرح می‌شود، ممانعت کند.

نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران با اشاره به پیشنهاد نماینده ایران در نشست حقوق بشری سازمان ملل برای طرح گفت‌وگو همه جانبه در زمینه حل بحران بحرین گفت: عربستان سعودی دشمنی زیادی با ایران دارد از این رو هرگز دعوت جمهوری اسلامی ایران را در خصوص گفت‌وگو ها در بحرین را نمی‌پذیرد و گوش شنوایی برای این حقایق ندارد.

وی تصریح کرد: هر اقدام و برنامه‌ای غیر مسؤولانه علیه شیخ عیسی قاسم آتشفشان خطرناکی است که منفجر می‌شود و غرش آن در همه جا طنین انداز خواهد شد و پشت این نظام را می‌شکند.

این روحانی بحرینی ادامه داد: آیت الله عیسی قاسم مرجع دینی و شخصیت بزرگی است که در قلوب تمام مسلمانان و آزادگان جهان جای دارد و کسانی که ایشان را در کشور کوچک بحرین محاصره کردند جرم و گناه بزرگی مرتکب شده‌اند.

الدقاق گفت: استفتائاتی را آماده کردیم و آنها را به ۱۰ نفر از مراجع عظاممان فرستادیم و ملاقات و دیدارهایی میدانی با ایشان داشتیم و هر زندان، یا هر مجازات یا تبعید علیه شیخ بزرگوار ما محکوم است و عواقب زیادی خواهد داشت و هر کسی با آتش بازی کند خواهد سوخت و میدان عمل راستی قول ما را شهادت می‌دهد و خداوند در همه امور یاری دهنده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.