رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: اتاق بازرگانی نگاه ویژه‌ای به غرب و شرق کشور دارد.

اتاق بازرگانی نگاه ویژه‌ای به غرب و شرق کشور دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، غلامحسین شافعی ظهر یکشنبه در مراسم کلنگ زنی ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان، گفت: نگاه عمیقی به مسائل آینده در همدان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در کشور کمتر شاهد چنین نگاهی در برخورد با مسائل هستیم، گفت: اقدامات استان همدان برای سرمایه‌گذاری قابل تقدیر است.

رئیس اتاق بازرگانی ایران همدان را مرکز توسعه در غرب کشور دانست و با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی نگاه ویژه‌ای به غرب و شرق کشور دارد، عنوان کرد: توسعه اتاق بازرگانی در هر استانی زمینه ساز رشد و توسعه و آبادانی آن منطقه است.

شافعی با تاکید بر اینکه هدف‌گذاری صورت گرفته در استان همدان باید به بهترین شکل ممکن اجرایی شود، افزود: این اتفاق با همت همگان میسر خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه ساختمان اتاق بازرگانی همدان بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا ۱۶ ماه دیگر آماده بهره‌برداری خواهد بود، اظهار داشت: هزینه ساخت آن بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

علی‌اصغر زبردست مساحت زمین خریداری شده را ۴۰ هزار متر مربع خواند و گفت: این زمین با هزینه‌ای افزون بر ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری شده است.

وی زیربنای ساختمان را ۱۰ هزار متر مربع عنوان کرد و با بیان اینکه یک‌هزار و ۲۰۰ متر مربع برای سالن کنفرانس در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: متاسفانه تاکنون یک جای مناسب برای این اتاق ایجاد نشده بود و در مکان‌های استیجاری کارها انجام می‌گرفت.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان با تاکید بر اینکه با کمبود مکان و جای مناسب در اتاق بارزگانی مواجه ایم، عنوان کرد: زمین قبلی این بنا در مرکز شهر خریداری شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.