فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور گفت: با تلاش کارکنان پدافند هوایی شمال غرب و رصد مداوم آسمان کشور، تردد هواپیماها از ۲۵۰ فروند در روز به ۶۰۰ فروند افزایش پیدا یافته.

پرواز روزانه ۶۰۰ فروند هواپیما زیر چتر پدافند هوایی شمال غرب کشور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سرتیپ دوم ملک علی اسدی فر، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شمال غرب در جمع دانشجویان دافوس آجا گفت: با استقرار سامانه های پدافندی و راداری، روزانه بیش از ۶۰۰ فروند هواپیما از آسمان شمال غرب کشور تردد میکند که این مهم کمک شایانی به اقتصاد کشور در این حوزه کرده است.

امیر اسدی فر افزود:امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران که بخشی از آن مرهون تلاش چشمان همیشه بیدار کارکنان قرارگاه پدافند هوایی ارتش می باشد باعث شده که تردد هواپیماها در منطقه شمال غرب از ۲۵۰ در روز به ۶۰۰ فروند برسد.

وی در ادامه افزود:استقرار ساماته های موشکی و راداری بومی که به دست توانمند متخصصان داخلی طراحی وعملیاتی گردیده امروز سهم بزرگی را در دفاع هوایی کشور دارد.

امیر اسدی فر ضمن بیان برخی از اقدامات قرارگاه پدافند هوایی از جمله، توقف هواپیمای نیروهای «ایساف»، برقراری امنیت هواپیماهای وی آی پی مقامات کشورهای مختلف، دستگیری شرور عبدالمالک ریگی با همکاری نهاجا و وزارت اطلاعات، خطاب به دانشجویان دافوس آجا گفت: برای دستیابی به اهداف بلند خود باید در تخصص خود عالم باشید وسپس عمل کنید ولازمه عمل، فعالیت عاشقانه است که این رمز موفقیت شما خواهد بود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.