گرگان- استاندار گلستان با حضور آزادشهر از خانواده سه نفر از جانباختگان حادثه انفجار معدن زمستان یورت این شهر سرکشی و مشکلات آنها را بررسی کرد.

استاندار گلستان به دیدار خانواده سه نفر از جانباختگان حادثه معدن رفت
به گزارش قدس آنلاین، دکتر حسن صادقلو در پی دستور روز گذشته رئیس جمهور در جمع خانواده های جانباختگان حادثه معدن آزاد شهر مبنی بر سرکشی و بررسی مشکلات تمامی این خانواده ها، شامگاه یکشنبه 17 اریبهشت ماه در منزل سه تن از جانباختگان این حادثه حضور یافت.
استاندار گلستان ضمن همدردی با خانواده این عزیران، گفت: بنده حامل پیام تسلیت رئیس جمهوری هستم و از معدنچیان و خانواده جانباختگان این حادثه حمایت خواهد شد.
خانواده های جانباختگان نیز در جریان این سرکشی ها مشکلات خود را مطرح کردند که استاندار گلستان قول داد آنها را پیگیری کند.
دکتر حسن صادقلو از خانواده های علی اکبر شهمرادی، بهرام علی هدایتی و حسن خلیلی از جانباختگان حادثه انفجار معدن آزادشهر سرکشی و با آنها گفت و گو کرد.
در پی حادثه انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر که مقارن ظهر چهارشنبه هفته گذشته رخ داد، 81 نفر از کارگران معدن مصدوم و 35 تن محبوس شدند و تاکنون پیکر 22 تن از تونل خارج شده و تلاش برای مشخص شدن وضعیت سایر معدنچیان محبوس شده همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.