مشهد- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: مقاومت، ایثار و خودباوری مهمترین آموزه‌های جانبازان سرافراز برای نسل امروز و آینده ایران اسلامی است.

مقاومت، ایثار و خودباوری مهمترین آموزه‌های جانبازان برای نسل امروز است

به گزارش قدس آنلاین، سید مرتضی بختیاری در مراسم تجلیل از جانبازان آستان قدس رضوی که همزمان با میلاد حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد، اظهار داشت: در طول ٨ سال دفاع مقدس مردم غیور و متدین ایران اسلامی با اعتقاد راسخ و ایمان قلبی محکم به مبانی دینی و معارف اهل بیت(ع) و در لبیک به امام خمینی(ره) عازم جبهه های نور علیه ظلمت شدند.

وی تصریح کرد: صدام و حامیان مستکبرش با تمام قوا به میدان آمده بودند و هدف پلیدشان این بود که انقلاب اسلامی را در ابتدای راه نابود نمایند اما وعده خداوند در نصرت مجاهدان الهی محقق شد و ملت ایران سربلند و باافتخار از این آزمون سخت بیرون آمد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به لزوم توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اذعان داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بارها تأکید فرمودند که دشمنان ما ریشه اعتقادات جوانان و خانواده ها را نشانه گرفته‌اند.

وی گفت: وظیفه و رسالتی خطیر بر دوش دولت، نهادها و مؤسسات فرهنگی نهاده شده که بایستی برای مصون سازی فرهنگی جامعه اقدامات اساسی صورت پذیرد.

گفتی است در انتهای این مراسم از ٤٩ جانباز سرافراز شاغل در مجموعه آستان قدس رضوی تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.