​ایلام- مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: برنامه های صدا و سیمای مرکز ایلام برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت است.

برنامه های صدا و سیمای ایلام برای جلب مشارکت حداکثری است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز ایلام، علیرضا شیروی در پایان نشست ستاد انتخابات ایلام با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز ایلام برنامه های ویژه ای برای دوازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تدارک دیده است، اظهارداشت: ری هامدلی، مانگه شو، بنه مال و آبادی ویژه برنامه هایی هستند که با هدف ایجاد مشارکت حداکثری، حضور آگاهانه، شکوه همدلی و رقابت سالم در انتخابات از معاونت سیمای مرکز ایلام پخش خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه تشریح اهداف و ماموریت های شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور کارشناسان و صاحبنظران از دیگر برنامه هایی است که در ایام منتهی به انتخابات از سیمای مرکز ایلام پخش خواهد شد، افزود: صدای استانی مرکز ایلام نیز با برنامه های ویژه و متفاوتی از جمله همدلانه، فصل انتخاب، جُنگ وهار همدلی، شوکیانه، ایواره و خیر، خانواده و... به نقش انتخاب صحیح، اهمیت مشارکت سیاسی و تاثیر آن در سرنوشت مردم و حضور حماسی و پر شور مردم استان در انتخابات خواهد پرداخت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام با اشاره به پخش اخبار دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در بخشهای مختلف خبری این مرکز، خاطرنشان ساخت: تولید و پخش بسته خبری حماسه همدلی، مجموعه آخرین اخبار و شنیده ها، تحلیل انتخابات، تریبون آزاد برای انعکاس بی واسطه خواسته ها و نظرات مردم از دیگر برنامه های صدا و سیمای مرکز ایلام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.