جدیدترین کلاشنیکف و سلاح تک‌تیرانداز ایرانی رونمایی شدند

جدیدترین کلاشینکف و سلاح تک‌تیرانداز ایرانی رونمایی شدند + جزئیات

به گزارش «قدس آنلاین»،  در مراسم نهمین جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام(جوان سرباز) با حضور سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سلاح های انفرادی کلاشینکف ۱۳۳، سلاح تک تیرانداز ۷/۱۲ میلیمتری نصر، رادیو نرم افزار مالتی باند حمایلی واسع ۱ و نصر ۲ توسط سربازان نمونه رونمایی شد.

به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع؛ این محصولات توسط متخصصان زبده و صنعت گران پرتلاش سازمان صنایع دفاع و صاایران وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طراحی و ساخته شده است.

این گزارش می افزاید: رادیو نرم افزار مالتی باند حمایلی واسع ۱ و نصر ۲ از دسته رادیوهای امن تاکتیکی، کوچک و سبک با قابلیت برقراری ارتباطات صوت و دیتا در حالت فرکانس ثابت و جهش فرکانس می باشد و قابلیت برقراری ارتباط با انواع رادیوهای آنالوگ را دارد.

در ادامه این گزارش آمده است، سلاح انفرادی کلاشینکف ۱۳۳ به درخواست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طراحی و ساخته شده و دارای کیفیت، دقت و از اطمینان بالایی برخوردار است، همچنین سلاح تک تیرانداز ۱۲.۷ میلیمتری به درخواست و سفارش نیروی زمینی سپاه طراحی و ساخته شده و دارای قدرت و دقت بالایی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.