قرارداد ۱۹ بازیکن تیم فوتبال صبای قم به اتمام رسیده است و این تیم به لیگ دسته اول سقوط کرده.

بلاتکلیفی عجیب تیم صبای قم و اتمام قرارداد ۱۹ بازیکن

به گزارش قدس آنلاین، وقتی تیمی به لیگ دسته اول سقوط می‌کند، صحبت‌های زیادی در رابطه با چگونگی سقوط آن، بحث کم‌کاری، خیانت، مشکلات مالی و ... مطرح می‌شود. درباره وضعیت صبای قم هم چنین صحبت‌هایی مطرح شده است. بازیکنان از درگیری محسن فروزان و کیوان امیرایی در رختکن قبل از یک بازی رسمی صحبت می‌کنند، دیگری از تاکتیک صمد مرفاوی ایراد می‌گیرد و یکی از هم مشکلات مالی حرف می‌زند. هنور فراموش نکرده‌ایم که تا قبل از اینکه سقوط صبا حتمی شود، بازیکنان با هم رفاقت داشتند و صحبت از همدلی میان تیم می‌کردند. این روزها اما، بازیکنان یکدیگر را مقصر می‌دانند و اعتقاد دارند که صبا باید سقوط می‌کرد.

وضعیت مدیریت باشگاه هم در بلاتکلیفی قرار دارد. محمدرضا کشوری‌فرد مدیرعامل باشگاه پس از سقوط صبا به استانداری قم مراجعه و اعلام کرد که دیگر قصد ندارد مدیریت باشگاه را بپذیرد، اما استانداری از مدیرعامل باشگاه خواست که پیگیر شکایت از کسانی باشد که کاپ قهرمانی پرسپولیس را زودتر از هفته پایانی اهدا کردند.

اگر استانداری قم بخواهد صبا را حفظ کند و مالکیت باشگاه را به بخش خصوصی ندهد، برای ادامه فعالیت خود با مشکل بزرگی روبه‌رو خواهد بود. اینکه قرارداد ۱۹ بازیکن صبا به پایان رسیده و مطمئنا ۸۰ درصد آنها حاضر نخواهند بود فصل آینده در لیگ دسته اول بازی کنند. این مسئله به معنای این است که شاید صبا با تیمی متشکل از جوانان و امید در رقابت‌های لیگ دسته اول شرکت کند.

اسامی بازیکنانی که قراردادشان با صبا به پایان رسیده، به شرح زیر است:

قاسم دهنوی، احمد حسن‌زاده، حمیدرضا دیوسالار، حنیف عمران‌زاده، داود بهادری، سید امید نظامی‌پور، رضا عنایتی، کیوان امرایی، محسن فروزان، محسن کرمی، محمدباقر صادقی، منصور تنهایی، مهرداد بایرامی، میثم مجیدی، میرهانی هاشمی، محمدرضا قدرتی‌پور، علیرضا رمضانی، مسعود کیامرثی و امید جهانبخش.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.