مشهد- مسئول ستاد مردمی اجتماع عظیم منتظران ظهور با اشاره به برپایی این اجتماع همزمان با سالروز ولادت امام زمان(ع) گفت: این اجتماع در مشهد روز جمعه بیست و دوم اریبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح در عرصه میدان شهدا آغاز و به سمت حرم مطهر رضوی ادامه می یابد.

اجتماع منتظران ظهور در خراسان رضوی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار غلامحسین صفایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این اجتماع علاوه بر خراسان رضوی در ۱۴ شهر از استان های کرمان، اصفهان، هرمزگان، قم و خراسان جنوبی نیز برگزار می شود.

مسئول ستاد مردمی اجتماع عظیم منتظران ظهور بیان کرد: اجتماع عظیم منتظران ظهور به مدت ۱۲ سال است که در شهر مشهد برگزار می شود اما چنانکه باید در میان مردم جای خود را پیدا نکرده و بسیاری نیز از این اجتماع بی خبر هستند.

وی ادامه داد: این اجتماع برگرفته از روایاتی است که در این مورد وجود دارد و مضمون آنها این است که در زمان سختی و گرفتاری مردم دور هم جمع شوند و توبه کنند تا لطف خدا شامل حال آنها شود و به فرموده امام صادق(ع) اگر برای ظهور دعا نکنیم سختی ها به نهایت خود می رسد.

مسئول ستاد مردمی اجتماع عظیم منتظران ظهور گفت: خطیبان، مداحان و همه کسانی که در برگزاری دعای ندبه نقش دارند لااقل باید در سخنان خود در این دعا موضوع حرف های خود را به امام عصر(عج) اختصاص دهند.

سردار صفایی افزود: لازمه تعجیل در فرج امام زمان(عج) رسیدن به این باور است که نبود آن حضرت چه خسارتی برای همه انسانها است اما متاسفانه خیلی از ما به این موضوع اهمیت نمی دهیم.

وی ادامه داد: اجتماع عظیم منتظران ظهور سال های گذشته در دیگر شهرهای خراسان رضوی به این صورت بود که از میدان صاحب الزمان(عج) به سمت امامزاده یا مسجدی که بنام امام زمان(عج) وجود داشت حرکت می کردند.

مسئول ستاد مردمی اجتماع عظیم منتظران ظهور گفت: برای امسال تصمیم بر این است که مبدا حرکت اجتماع کنندگان در هر شهر به اختیار خودشان باشد اما مقصد همه آنها نماز جمعه هر شهر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.