سرمربی تیم فوتبال سپاهان اسامی بازیکنان موردنظرش را به باشگاه داده است.

بازیکنان مدنظر کرانچار چه کسانی هستند/ از گادوین منشا تا رامین رضاییان

به گزارش قدس آنلاین، سپاهان در نهایت لیگ شانزدهم را در رتبه پنجم به پایان برد تا از کسب سهمیه احتمالی آسیایی باز ماند و برای سومین فصل پیاپی در این رقابت ها حاضر نباشد.

روز گذشته زلاتکو کرانچار قرارداد خود را به مدت 2 فصل با طلایی پوشان تمدید کرد و حالا برای آماده سازی یک تیم مدعی در حال آماده سازی مقدمات است. در همین راستا امروز جلسه ای در باشگاه سپاهان برگزار خواهد شد تا در مورد تمدید قرارداد بازیکنان فعلی تیم و اضافه شدن نفرات جدید بحث و گفتگو صورت پذیرد.

مهم ترین بازیکنی که سپاهانی ها در صدد تمدید قرارداد او هستند، احسان حاج صفی است که در لیگ شانزدهم پس از بازگشت از فوتبال آلمان علیرغم بازی در پست دفاع چپ، یکی از تاثیرگذارترین نفرات این تیم در حمله و دفاع بود.

موضوع دیگری که امروز در جلسه بررسی خواهد شد، تهیه لیست بازیکنان مورد نظر کرانچار است؛ گفته می شود گادوین منشا، رامین رضائیان و عزت پورقاز سه بازیکنی هستند که در حال حاضر مورد نظر سرمربی کروات سپاهان قرار گرفته اند و پس از جلسه امروز وضعیت آنها برای اضافه شدن به این تیم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گادوین منشا مهاجم نیجریه ای تیم پیکان که خبرهایی در مورد نهایی شدن با پرسپولیس منشتر شد، با انکار پیوستن به این تیم یکی از گزینه های مورد نظر سپاهان است و به نظر می رسد باشگاه اصفهانی قصد دارد با پیشنهادی بالاتر از پرسپولیس این مهاجم را ترغیب به حضور در این تیم کند.

همچنین سپاهان در طول فصل با مشکلات زیادی در پست دفاع راست روبرو بود و از همین رو رامین رضاییان بازیکن سابق پرسپولیس و شرایط او را زیر نظر گرفته است؛ پیش تر و در زمان حضور عبدالله ویسی نیز صحبت هایی در مورد اضافه شدن رضاییان به سپاهان شنیده می شد.

در نهایت آخرین بازیکنی که قرار است در مورد او صحبت شود، عزت الله پورقاز ملی پوش تیم سایپا است که کرانچار قصد دارد او را جایگزین شجاع خلیل زاده کند که چند روز پیش پس از مدت ها که قرار بود در تیم پرسپولیس حضور یابد، به این تیم پیوست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.