۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 527347

دروازه بان پرسپولیس امروز در بازی با الوحده نقش ویژه ای خواهد داشت.

علیرضا بیرانوند در نقش مانوئل نویر!

به گزارش قدس آنلاین،محسن سیدی، مربی دروازه‌بانان سابق گلر فعلی پرسپولیس با سخت خواندن شرایط بیرانوند در بازی امروز گفت: : نقش دروازه بان در تیم را نمی‌توان به یک یا چند بازی محدود کرد و باید عملکرد بازیکن در کل فصل را مورد ارزیابی قرار داد. بیرانوند فصل خوبی را پشت سرگذاشته است و طبیعی است که در یک فصل ورزشی ما شاهد یک سری فراز و نشیب‌هایی باشیم اما در مجموع شرایط خیلی خوبی داشت هم در باشگاه و هم در تیم ملی توانست نقش رهبری را در دروازه بانی به خوبی انجام دهد، به خصوص درشروع مجدد به خوبی از عهده کار برآمده است.

وی با اعلام این موضوع که الوحده در بازی امروز مسلما روی ضدحملات فرصت خوبی خواهد داشت، به بیرانوند توصیه کرد نقش دفع حملات حریف را به خوبی به اجرا بگذارد: از آنجایی که بیرانوند در تیم بزرگ و پر طرفداری مانند پرسپولیس بازی می‌کند فشار بالایی را متحمل می‌شود و کارش بسیار سخت است، برای همین همیشه باید از لحاظ روحی آماده باشد تا بتواند موقعیت‌ها را از حریف بگیرد و دقیقا نقشی که مانوئل نویر ایفا می‌کند را به انجام برساند. او در بازی رفت دو تیم نیز روی یک صحنه به خوبی این مساله را به نمایش گذاشت و سهم عمده‌ای در برگشت نتیجه به سود پرسپولیس داشت. 

سیدی که هم اکنون با بازگشت سوشا مکانی به تهران به تمرین اختصاصی با این دروازه‌بان مشغول است در این خصوص گفت: در حال حاضر در حال تمرین دادن به سوشا هستیم. سوشا شرایط خوبی دارد و هم از لحاظ فنی و هم روحی آمادگی خوبی دارد. سوشا در حال حاضر یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران است که موفق شد در تیم‌های اروپایی و در لیگ نروژ بازی کند. الان هم که با من تمرین می‌کند با تیم نروژی قرارداد 3 ساله دارد اما بی میل نیست تا در صورت پیشنهاد خوب ایرانی به لیگ برتر بازگردد. البته به خاطر اینکه لیگ تازه تمام شده و سیاست گذاری تیم‌ها مشخص نیست نمی‌توان انتظار داشت که فعلا پیشنهادی وجود داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.