شهرکرد- معاون برنامه‌ریزی، هماهنگی، حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت گفت: اصول چشم ‎ انداز ۱۴۰۴ جامعه‌ای برخوردار از سلامت، امنیت غذایی و محیط زیست مطلوب است و یکی از زیبایی های حوزه سلامت خدمت ‎ رسانی به همه اقشار مردم با هر نوع تفکر است.

اصول چشم ‎ انداز ۱۴۰۴ جامعه‌ای برخوردار از سلامت و  امنیت غذایی مطلوب است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد طاهر موهبتی صبح دوشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام زمان(عج)، گفت: مسئولیت‌های بر دوش مسئولین راهی برای ارائه خدمات به مردم است و مسئولین باید با تعامل و استفاده از تجارب و ظرفیت های استان اقدامات بهتر از گذشته انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان استان باید به حوزه سلامت توجه ویژه‌تری داشته باشند، افزود: خدمات در حوزه سلامت در استان‌ها و مناطق محروم به خوبی خود را نشان می‌دهد و بسترهای ارتقای حوزه سلامت در این مناطق محسوس‌تر است.

موهبتی تصریح کرد: اصول چشم  انداز ۱۴۰۴ جامعه‌ای برخوردار از سلامت، امنیت غذایی و محیط زیست مطلوب است و یکی از زیبایی های حوزه سلامت خدمت  رسانی به همه اقشار مردم با هر نوع تفکر است.

معاون برنامه‌ریزی، هماهنگی، حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت  به حمایت موثر مجلس شورای اسلامی در حوزه بهداشت و سلامت اشاره کرد و گفت: ۴۰ قانون در مجلس در حوزه سلامت تصویب شد که بخش قابل توجهی از آنان در سیاست‌های کلان سلامت ابلاغی از سوی رهبر انقلاب محقق شد.

وی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت  های جامعه بشری رسیدگی به حوزه سلامت خواند است و امنیت در سلامتی تاثیر به سزایی دارد و تامین سلامت از وظایف همه حکومت ها است.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های دکتر مرتضی هاشم زاده چالشتری در طول ۴ سال خدمت تقدیر بعمل آمد و دکتر ارسلان خالدی فر سردشتی بعنوان ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد منصوب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.