۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
کد خبر: 527494

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در حالی برابر الوحده قرار خواهند گرفت که بیش از نتیجه دیدار خود، نگران تقابل دو تیم الریان و الهلال عربستان هستند.

سرمربی الهلال خیال پرسپولیس را راحت کرد

به گزارش قدس آنلاین، عدم کسب پیروزی در دو دیدار اخیر برای پرسپولیس مقابل الهلال عربستان و الریان قطر باعث شده تا آنها در دیدار پایانی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان علاوه بر اینکه باید به دنبال پیروزی مقابل الوحده امارات باشند، نگرانی بابت نتیجه تقابل الریان و الهلال نیز با آنها همراه خواهد بود.

پیروزی الریان قطر در زمین خانگی برابر الهلال عربستان رای به حذف شاگردان برانکو ایوانکوویچ از لیگ قهرمانان آسیا خواهد داد و این مساله با توجه به صعود نماینده عربستان نگرانی سرخپوشان تهرانی را افزایش می دهد.

با این حال رامون دیاز در کنفرانس خود پیش از این بازی برابر الریان عربستان اعلام کرد که تیمش به دنبال پیروزی و کسب نتیجه مقابل حریف قطری خواهد بود تا با صدرنشینی شرایط صعود خود در مرحله بعدی این رقابت‌‎ها را نیز آسان کند: رویارویی ما با الریان قطر و مهم‌تر از آن نتیجه پیروزی یا تساوی به ما امکان صدرنشینی در گروه را می‌دهد. الهلال آماده کسب بهترین نتیجه برابر الریان قطر است. الهلال با انگیزه کسب یک پیروزی بزرگ به میدان می‌رود و با روحیه جدی می‌خواهیم بهترین مقام را به دست آوریم.

در صورتی که الهلال موفق به کسب نتیجه برابر الریان شود، سرخپوشان تهرانی می‌توانند با پیروزی مقابل حریف اماراتی خود راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.