۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
کد خبر: 527516

جان لوییجی بوفون، سنگربان ایتالیایی یوونتوس در مورد احتمال قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان و اهمیت بالای آن صحبت کرد.​​​​​​​

ترس بوفون از جشن گرفتن در لیگ قهرمانان اروپا!

به گزارش قدس آنلاین، سنگربان باتجربه بیانکونری ها تنها جای خالی لیگ قهرمانان را در کلکسیون افتخارات خود می بیند و بعد از دو شکست در فینال، امسال به دنبال قهرمانی است.

بوفون گفت: شکست در فینال ۲۰۰۳ بسیار دردناک بود اما من آن موقع تازه ۲۵ ساله بودم و می دانستم که پیروزی های دیگری در انتظار من است. من در آن مقطع خیلی به قهرمانی نزدیک بودم اما علیرغم مهار ۲ پنالتی، در ضربات پنالتی قهرمانی را از دست دادیم.

وی افزود: بعد از دیدار برگشت امسال برابر بارسلونا نیز خیلی خوشحال بودم اما ترسیدم زیاد از حد جشن بگیرم زیرا می دانستم که امکان ناکامی هم وجود دارد و از آنجا که بارها در رسیدن به لیگ قهرمانان ناکام مانده ام، تصمیم دارم اول پیروز شوم و بعد از آن به خودم اجازه جشن گرفتن بدهم.

دروازه بان یووه ادامه داد: قهرمانی در لیگ قهرمانان برای من معانی زیادی دارد و به اندازه قهرمانی در جام جهانی ۲۰۰۶ ارزشمند است زیرا در پایان راه دشوار که با لجاجت و سرسختی همراه بود حاصل شده است. همیشه به دنبال فتح این جام بوده ام و حالا اعتقاد دارم که در کنار دیگر بازیکنان و هواداران، این اتفاق شدنی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.