اهواز - حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی گفت : ما از دولتمردان سوال داریم ؛ در این چهار سال که همه ی امکانات در اختیارتان بود چه عملکری داشنید و به جای رقیب هراسی و مباحث دشمن شاد کن چه کار کردید؛باید به مردم گزارش عملکرد بدهید.

با منابع موجود وضعیت فعلی را تغییر می دهیم

به گزارش قدس آنلاین،  حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در جمع مردم اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی افزود:  استان خوزستان دارای منبعی از ذخایر مادی نیروی انسانی فرهیخته و امکانات بالقوه است.

نامزد دوازدهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه خوزستان با دسترسی به دریا و آب های خلیج فارس و ذخایر مادی و قابلیت کشاورزی در دو میلیون هکتار از اراضی،  یک قطب بزرگ در این زمینه و صنایع  شناخته می شود.

وی اظهار داشت : با این همه ویژگی ها آیا فقر با نفت معنا می دهد. خوزستان شایسته این کمبودها از جمله مشکلات بیکاری و ریزگردها نیست.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ادامه داد : ما از دولتمردان سوال داریم آیا در این چهار سال که همه ی امکانات در اختیارتان بود چه عملکردی داشنید و به جای رقیب هراسی و مباحث دشمن شاد کن چه کار کردید و باید  به مردم گزارش عملکرد بدهید.

وی با بیان اینکه در این شرایط لاجرم یاید این وضعیت را پذیرفت و یا این وضعیت تغییر پیدا کند گفت : با روحیه جهادی و انقلابی و کارآمد و با استفاده از همین امکانات و منابع موجود می توان وضعیت فعلی را تغییر داد.

 نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود : اگر ۲ نفر از بدهکاران کلان بانکی بدهی های خود را پرداخت کنند می توان وام ازدواج را به زوج های جوان پرداخت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید  ابراهیم رییسی با اشاره به اینکه طبق  آمار پژوهشهای مجلس ۶میلیون بیکار در کشور داریم اظهارداشت : با وضعیت فعلی ۱۰ سال طول می کشد که این میزان شغل ایجاد شود، اما می توان با یک مدیریت انقلابی و جهادی و ایجاد یک میلیون شغل در سال بیکاری  را حل کرد.

وی با بیان اینکه با ایجاد صنایع پایین دستی پتروشیمی، اقتصاد فضای مجازی و آوردن نقدینگی به مراکز تولیدی، می توان اشتغال ایجاد کرد ادامه داد : با ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی از جمله خرما و مشتقات  نفتی می توان اشتغال  نیز فراهم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی با توجه به اینکه سایه جنگ با ایجاد و امضای قراردادها از بین نرفت گفت : رشادت و اقتدار مردم این سرزمین و جوانان غیرتمند و مردم خوزستان است که دشمن جرات حمله به ایران را پیدا نکرده است.

وی ادامه داد : با عنایت خداوندی و توجهات حضرت امام رضا (ع) و حضور مردم و جوانان غیرتمند مشکلات کشورمان قابل حل است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.