رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در زمینه برگزاری انتخابات به همه مسئولان دستگاه های اجرایی توصیه می کنم که آخرت خود را برای دنیای کسی خراب نکنند.

مسئولان در انتخابات آخرت خود را برای دنیای کسی خراب نکنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، علی اصغر احمدی عصر امروز در نشست شورای اداری استان خوزستان اظهار کرد: در باب انتخابات خدمت فرمانداران و بخشداران می رسم و امروز برای عرض سلام و خسته نباشید به همکاران خود توفیق حضور در خوزستان را پیدا کردم.
وی با اشاره به اینکه در راستای اجرایی شدن مصوبه هیئت وزیران، حدود ۲۲ هزار میلیارد تومان ظرف سه سال باید توسط دولت برای خوزستان هزینه شود، گفت: بودجه عمرانی سالانه کشور حدود ۶۰ میلیارد تومان است و من در سال های مختلف مدیریتی خود این مصوبه را منحصر به فرد می دانم.
احمدی بیان کرد: جایگاه مردم خوزستان خیلی بالاتر از این حرف هاست چون مشهدالشهدای ایران و همه کشور است؛ خوزستان دروازه ورود اسلام و تشیع به کشور است.
معاون سیاسی وزیر کشور در خصوص انتخابات نیز عنوان کرد: انتخابات به معنای مشارکت حداکثری و  به معنای یک کار سالم و قانونمند مدنظر ما است. قانون اساسی کشور حق تعیین سرنوشت را به همه مردم داده و یکی از راه های استفاده از این حق، شرکت در انتخابات است.
احمدی تصریح کرد: همه کسانی که دل در گروی عزت و سربلندی ملت ایران دارند باید از حقوق قانونی خود استفاده کنند چون در غیر این صورت قطعا ضرر می کنند. در شرایطی که دنیا متلاطم است و هژمونی سیاسی دنیا در حال تحول است، آمریکایی ها در درون مشکل و با اروپایی ها و روسیه در شاخ هستند و در یمن، سوریه و برخی کشورها آتش بپا کرده اند ولی ایران به برکت خون شهدا امروز کشوری امن دارد.
وی اظهار کرد: دشمنان قطعا به دنبال این هستند که این شرایط نباشد، آنجا که امنیت کشور تضمین و دشمن پس زده می شود؛ حضور ملت ایران به ویژه در صحنه انتخابات است؛ هر رأی ملت به هر کدام از کاندیداها می خواهد باشد به معنای حضوری پررنگ هست و نباید از آن غافل شد.
رئیس ستاد انتخابات کشور با هشدار در ارتباط با استفاده از امکانات دولتی برای انتخابات گفت: آرامش، امنیت و سلامت انتخابات به ویژه رعایت حق الناس تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری در زمینه برگزاری انتخابات است. در زمینه برگزاری انتخابات به همه مسئولان دستگاه های اجرایی توصیه می کنم که آخرت خود را برای دنیای کسی خراب نکنند.
وی با اعلام این جمله به فرمانداران و حاضران که با هیچ کسی نباید معامله کرد و باید خدا را درنظر بگیرید، یادآور شد: تشخیص اصلح با مردم و میزان رأی ملت است؛ رأی افراد حق الناس است که هرگونه ضایع شدن این حق را خداوند نمی بخشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.