عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز در دنیا حتی دشمنان ما اعتراف می‌کنند ایران توانسته با انقلاب اسلامی به حیات و چهره جدید دست پیدا کند و همه این ها به دلیل حضور آگاهانه مردم بود.

ایران با انقلاب اسلامی حیات و چهره جدید پیدا کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سعید جلیلی دوشنبه شب در اجتماع عظیم «یاران خراسانی» که با حضور حامیان حجت الاسلام رئیسی در مشهد برگزار اظهار کرد: انتخابات چالش افکار عمومی است و امروز اگر می گوییم افکار عمومی می تواند چرخ های پیشرفت را به حرکت در آورد ، یک حقیقت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه حتی دشمنان ما نیز امروز به حرکت‌های مردمی اعتقاد پیدا کرده اند، افزود: آنها به خوبی قدرت مردم را در نظام جمهوری اسلامی ایران درک کرده اند وبه همین دلیل می خواهند با تاثیرگذاری روی افکار عمومی به اهداف شوم خود دست یابند.

جلیلی خاطر نشان کرد: شکل گیری انقلاب اسلامی ایران در راستای احیاء آموزه های دینی و شکل گیری عدالت بود و به همین دلیل باید کسی را انتخاب کنیم که در این مسیر حرکت نماید.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با حمایت مردم شکل گرفت تصریح کرد: امروز در دنیا حتی دشمنان ما اعتراف می‌کنند ایران توانسته با انقلاب اسلامی به حیات و چهره جدید دست پیدا کند و همه این ها به دلیل حضور آگاهانه مردم بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) اظهار کرد:ایشان در سال های آخر حیات خود همواره از ضربه خوردن کشور از مسیر اسلام دروغین هشدار می دادند و امروز شاهدیم عده ای از درون نظام به دنبال اسلام آمریکایی که یکی از نماد های آن اشرافی گری است، هستند.

جلیلی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: این انتخابات موسم تقابل دو تفکر اسلام ناب و اسلام آمریکایی است و باید توجه کرد که چه کسانی دارند به شاخص‌های اسلام آمریکایی افتخار می‌کنند. یعنی همان شاخص‌هایی که امام راحل نسبت به آنها هشدار می‌دادند و به همین دلیل باید در انتخاب فرد اصلح توجه زیادی داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.