۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲
کد خبر: 527562

روزنامه "تایمز" چاپ لندن نوشت؛ گروه تروریستی داعش از هواداران خود در انگلیس خواسته است با استفاده از کامیون‌های بزرگ، به مناطق پر ازدحام در لندن حمله کرده و رهگذران را زیر بگیرند.

درخواست هولناک داعش از عناصر خود در انگلیس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از العالم، این روزنامه در گزارش هفتم مه خود نوشت: "داعش" از طریق مجله الکترونیکی خود موسوم به "دابق" از طرفداران خود در انگلیس خواسته است با کامیون به مناطق پر ازدحام لندن حمله کرده و رهگذران را زیر بگیرند.

این روزنامه در مقاله ای با عنوان "تاکتیک های تروریسم" تشریح می کند که این مجله داعشی مناطق پر ازدحام لندن مثل خیابان "رجنت" و میدان "پیکدیلی سیرکوس" در مرکز لندن معرفی شده اند که می توانند در آینده اهداف ایده آلی برای عناصر این گروه تروریستی باشند.

در این مجله علاوه بر ذکر مناطق پرجمعیت لندن، بهترین راه های اجرای این عملیات، کامیون های بزرگ و سنگین نظیر همان کامیونی که در حمله برلین دراواخر سال گذشته مورد استفاده قرار گرفت، معرفی شده است. روزنامه تایمز در مقاله خود نوشت داعش در مجله الکترونیکی خود به تعریف و تمجید از حملات تروریستی که پیش از این در اروپا رخ داده می پردازد.

شایان ذکر است که یک تبعه انگلیس موسوم به "خالد مسعود"، در مارس گذشته با استفاده از یک خودروی چهار زمانه، به مردم عادی بر روی پل "وستمینستر" در مرکز لندن حمله کرده و یک زن را به قتل رسانده و 12 نفر دیگر را مجروح کرد؛ وی آنگاه مسیر خود را به سمت دروازه پارکینگ پارلمان ادامه داده و از خودرو پیاده شده و یک مأمور را با کارد مجروح کرد و خود با تیراندازی پلیس، کشته شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.