رهبر جدید حماس تاکید کرد که مساله اسرای فلسطینی در راس اولویت های حماس است و تلاش برای آزادی اسرا از زندان های رژیم صهیونیستی یک وظیفه ملی است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «اسماعیل هنیه» در اولین سخنرانی خود پس از انتخاب به عنوان رهبر جدید حماس بر اهمیت موضوع اسرا تاکید کرد.

وی در همین راستا تصریح کرد: مساله اسرای فلسطینی در راس اولویت های حماس بوده و خواهد بود. پایه و اساس پیروزی صبر و شکیبایی است و تلاش های دشمن برای تضعیف عزم و اراده اسرا راه به جایی نمی برد.

هنیه افزود: تلاش برای آزادی اسرا از زندان های رژیم صهیونیستی یک وظیفه ملی است و همه باید به همبستگی با اسرا تا تحقق خواسته هایشان ادامه دهند. نبرد اسرا نبرد کل بشریت است.

گفتنی است، اعتصاب غذای سراسری اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی بیست و دومین روز خود را پشت سر گذاشت و نزدیک به ۲۰۰۰ اسیر فلسطینی برای رسیدن به حقوق و خواسته هایشان دست به اعتصاب غذا زده اند.

این در حالی است که «کمال خزیمیه» اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی که پیش از این دست به اعتصاب غذا در زندانهای این رژیم زده بود، به کُما رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.