مشهد- هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پس از بررسی شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده در شورای شهر تعداد ۷۵ نفر از آنان را تأیید صلاحیت کرد.

۷۵ داوطلب رد صلاحیت شده به گردونه انتخابات بازگشتند

به گزارش قدس آنلاین،  فرماندار مشهد در خصوص بررسی صلاحیت داوطلبین شورای شهر مشهد گفت: با اعلام این که فرمانداری حداکثر تا بیستم اسامی نهایی تأیید شدگان را آگهی کرده و به اطلاع عموم خواهد رساند، افزود: در صورتی که مسئولان ستادهای تبلیغات انتخاباتی نامزدها رسماً طی نامه‌ای به همراه امضای آن‌ها به فرمانداری معرفی نشوند، امکان هرگونه تعامل و همکاری با ستادها وجود نخواهد داشت.
محمدرحیم نوروزیان افزود: درصورتی که مسئول ستاد معرفی نشده باشد برای نمایندگان نامزد مربوطه جهت حضور در شعب اخذ رأی نیز امکان صدور کارت وجود نخواهد داشت.
وی بااشاره به مراجعات و تماس‌های مسئولان ستادهای تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری درمشهد و گلایه از برخی محدودیت‌های ایجادشده برای تبلیغات انتخاباتی ضمن تأکید بر ضرورت رعایت دقیق قانون از سوی ستادها در جلسه شورای تأمین مورخه ۱۷/۲/۹۶ مشهد مقدس مقررشددر جهت کمک به تحقق مشارکت حداکثری و عمل در چارچوب قانون انتخابات، هرگونه اقدام به محدود سازی ویا ایجاد تعهد خارج از قانون انتخابات نباید صورت گیرد و هرگونه تصمیم گیری و اقدام از سوی دستگاه‌ها در این رابطه قبلاً با ستاد انتخابات فرمانداری هماهنگ شود.
حیدر خوش نیت معاون سیاسی انتظامی فرمانداری مشهدهم به خبرنگارقدس گفت: شوراها باید تخصصی باشند نه سیاسی و همه نامزدها مورد تأیید نظام هستندومناظره‌ها باید معطوف به برنامه باشد.
خوش نیت با تأکید بر اینکه خروجی انتخابات باید انسجام ملی وهمگرایی بیشتر آحاد ملت را فراهم کند، افزود: امیدواریم باشرکت حداکثری مردم درانتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهروروستا انتخاب بهترین هارا در کارنامه ثبت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.