بجنورد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی گفت: با توجه به کاهش بارندگی، روستائیان استان از آب شرب برای مصارف غیر شرب به طور جدی پرهیز کنند و تنها برای شرب و موارد بهداشتی مورد استفاده قرار بگیرد.

روستائیان خراسان شمالی از آب برای مصارف غیر شرب پرهیز کنند

حمید روشن روان در گفت و گو با قدس آنلاین، اظهار کرد: تامین، تصفیه و توزیع آب برای روستاهای خراسان شمالی امریست بسیار پیچیده و دشوار که با تلاش شبانه روزی و بودن وقفه کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در حال انجام است.

وی گفت: جهت تولید آب شرب در روستاهای استان منابع آبی فراوانی شامل چاه، چشمه و ... بکار گرفته شده است اما با توجه به کاهش بارندگی ها طی سال های اخیر، این منابع نیز با افت شدید مواجه شده اند و آبرسانی به روستاها را با مشکلات فراوانی روبرو ساخته است.

وی مدیریت مصرف را مهم ترین برنامه امسال آب و فاضلاب روستایی استان عنوان کرد و افزود: با مدیریت مصرف و جلوگیری از هدررفت آب می توان با همدلی و همیاری یکدیگر مشکل کمبود آب شرب را رفع کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی گفت: همچنین امسال به منظور ارتباط بیشتر این شرکت با مردم، قیمت واقعی آب برای مردم بازگو می شود تا بهتر مدیریت مصرف داشته باشند.

روشن روان اضافه کرد: هم اکنون ۱۱۷ مشترک در خراسان شمالی از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بهره مند هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.