۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
کد خبر: 527619

سرمربی آرژانتینی الهلال عربستان بعد از دیدار برابر الریان تاکید کرد که تیمش با پیروزی برابر الریان ثابت کرد که به دنبال تبانی نبوده است.

سرمربی الهلال: هرگز بدنبال تبانی نخواهیم رفت

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از العاجل، الهلال عربستان در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نتیجه‌ای را به دست آورد که به سود تیم فوتبال پرسپولیس بود. قبل از این بازی بعضی از رسانه های ایرانی از احتمال تبانی دو تیم فوتبال الهلال با الریان سخن به میان آوردند، چرا که در صورت پیروزی الریان هم تیم فوتبال پرسپولیس و هم الوحده حذف می‌شدند و تیم‌های الهلال و الریان می‌توانستند به دور بعد راه پیدا کنند اما الهلال با بازی بسیار خوبی که به نمایش گذاشت توانست پیروز شود و به عنوان صدرنشین به دور بعد راه پیدا کند.

در نشست خبری بعد از بازی از رامون دیاز درباره ادعای بعضی از رسانه‌های  ایرانی درباره احتمال تبانی تیمش سوال پرسیده شد و سرمربی سرشناس آرژانتینی الهلال این گونه پاسخ داد: من به این مسائل کاری ندارم. آن چه که رسانه های ایرانی نوشتند برایم مهم نیست. تنها به دنبال پیروزی و صدرنشینی بودیم که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم. دیگر این مسائل برای من مهم نیست. نشان دادیم که به دنبال تبانی با الریان علیه تیم ایرانی نیستیم و بازی خود را به نمایش گذاشتیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.