اهواز- با حضور مشاور رئیس جمهور، بخش آنکولوژی بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

بخش آنکولوژی بیمارستان طالقانی آبادان آغاز به کار کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت درمان  وآموزش پزشکی آبادان، بخش آنکولوژی بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان با حضور اکبر ترکان، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

گفتنی است در آیین افتتاح این پروژه علاوه بر ترکان، اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، عبداله کعبی، قائم مقام و عضو هیئت مدیره این سازمان و دکتر نوراله طاهری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان حضور داشتند.

شایان ذکر است این بخش باظرفیت ۱۲ تخت بارعایت شرایط کامل ایزوله و حضور 2پزشک فوق تخصص خون و کادر پرستاری مجرب افتتاح و راه‌اندازی شد. در دنباله این آیین مشاور رئیس جمهور با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان از نحوه خدمات‌رسانی به بیماران در این مجموعه بازدید کرد و در جریان پیشرفت پروژه‌های جدید این مجموعه درمانی قرار گرفت.

گفتنی است ترکان در حاشیه این بازدید از اقدامات صورت‌گرفته توسط دانشکده علوم پزشکی آبادان در منطقه تقدیر کرد، همچنین اعضای هیئت مدیره منطقه آزاد اروند از دکتر طاهری به خاطر پیگیری ساخت کیفی و سریع پروژه‌های بهداشتی، درمانی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی آبادان تجلیل کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.