بجنورد- شهردار شهر شوقان گفت: تکمیل فضای گردشگری سرچشمه شوقان نیازمند توجه جدی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی و تخصیص اعتبارات لازم است.

تکمیل فضای سرچشمه شوقان نیازمند تخصیص اعتبارات است

حسین حسنی درگفت وگو با قدس آنلاین، اظهارکرد: شوقان یکی از شهرهای تازه تاسیس شهرستان جاجرم در خراسان شمالی است که از جاذبه های بسیار خوب و زیاد گردشگری برخوردار است اما این در حالیست که هنوز مردم استان و گردشگران با این منطقه آشنایی لازم ندارند.

وی با تاکید بر معرفی جاذبه های گردشگری شهر شوقان افزود: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردگشری استان باید جاذبه های گردشگری این شهر را به مردم معرفی کند زیرا در صورت شناخت مردم و گردشگران از این مناطق، شوقان به یکی از مناطق نمونه گردشگری استان تبدیل خواهد شد.

حسنی سرچشمه شوقان را یکی از مناطق خوب گردشگری عنوان کرد و گفت: این در حالیست که با قول تخصیص اعتبار برای تکمیل فضای سرچشمه شوقان از سوی مسئولان، اما هنوز هیچ اقدامی انجام نشده است.

وی تصریح کرد: وجود آرامش و نبود تخلفاتی از قبیل سرقت، نزاع دسته جمعی ودیگر تخلفات تاکنون در این نقطه گردشگری مشاهده نشده و این موضوع  به جذب هرچه بیشتر مسافران و گردشگران کمک می کند.

حسنی خاطرنشان کرد: اگر اداره کل میراث فرهنگی استان در تکمیل فضای سرچشمه شوقان با شهرداری این شهر مساعدت داشته باشد گردشگران این منطقه نیز همانند سایر مناطق معروف استان افزایش خواهد یافت.

شهردار شوقان گفت: قلعه باستانی کفشدوزک یا کلاهدوزک، غار گنج کو و غار امن از دیگر حاذبه های تفریحی شهر شوقان از توابع شهرستان جاجرم است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.