رشت- مدیر عامل موسسه مطالعات و پژوهشهای تجارت جهانی با اشاره به شعار این دوره نمایشگاه کتاب با عنوان «یک کتاب بیشتر بخوانیم» به همگان به ویژه قشر نوجوان و جوان توصیه کرد که همواره نگاهشان به کتاب به عنوان یار مهربان باشد و با آن انس بگیرند.

همواره نگاهتان به کتاب به عنوان یار مهربان باشد و با آن انس بگیرید

به گزارش قدس آنلاین، محمد ابراهیم گوهریان با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران محل تبادل تجربه و دیدار اهالی قلم و مردم کتابخوان است  گفت: این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای معرفی کتاب و دستاوردهای حوزه قلم است.

این مولف و نویسنده پیشکسوت کشور به والدین هم توصیه کرد که کتاب را در سبد کالای خانواده قرار داده و به عنوان یک نیاز روزمره به آن بنگرند.

محقق و پژوهشگر گیلانی همچنین اظهار داشت: ۲۴ عنوان کتاب تحت عنوان مجموعه کتابهای تجارت بین المللی تدوین و در آینده نزدیک به بازار عرضه خواهد شد.

گوهریان در ادامه از چاپ و انتشار ۶ عنوان کتاب چاپ ۹۶ خبر داد و گفت: فنون مذاکره در قراردادهای تجاری بین المللی، اصول تنظیم قراردادهای فروش بین المللی، اصول نامه نگاری تجارت جهانی، نمونه قراردادهای تجاری بین المللی دو جلدی و مدیریت گردشگری از کتابهایی است که در این دوره نمایشگاه عرضه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.