ساری- رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمنان میلیاردها دلار هزینه کردند تا دین، باور و مقدسات مردم مسلمان را از بین ببرند، گفت: گروه‌های تکفیری حرمله های دوران سیدالشهدا هستند که امروز اعتقادات دینی را نشانه گرفتند.

گروه های تکفیری اعتقادات دینی مسلمانان را نشانه گرفته اند

به گزارش قدس آنلاین، سردار غلامحسین غیب پرور در یادواره شهدای مدافع حرم با محوریت شهدای خان‌طومان در مصلی امام خمینی(ره) ساری اظهار کرد: گروه‌های تکفیری قصد دارند تا به نام اسلام ریشه آن را بخشکانند اما نمی توانند به اهداف شوم خود دست یابند.

وی با بیان اینکه رمز شکست گروه‌های تکفیری و صهیونیستی را باید در جان‌فشانی‌های شهدا و رزمندگان جستجو کرد، گفت: تقدیم ۳۷ شهید مدافع حرم از مازندران، تلاش مجاهدان و مدافعان حرم را به‌خوبی آشکار می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شکل‌گیری انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: علما و آزادگان برای احیا و پاسداری از دین خدا مجاهدت کردند و با وجود بی مهری های دشمنان دین اسلام و انقلاب اسلامی همچنان پابرجا مانده است.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه فتنه سوریه از نقشه‌ های رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: حاکمان سرسپرده منطقه با همکاری اسرائیل می‌خواهند به اسلام ضربه بزنند.

وی افزود: شهدای نظام اسلامی شجاع وارد میدان شدند و برابر توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان، حصر اقتصادی و هجمه ‌های فرهنگی ایستادند.

سردار غیب پرور افزود: شهدا موجب سرافرازی کشور هستند و حضور در مراسم یادواره‌های شهدا، پاسداشت ارزش‌ها و ایثارگری‌ها است و انقلاب اسلامی با در صحنه ماندن مردم به حیاتش ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه انقلاب را نباید با چیزی معامله کرد، گفت: در راستای حفظ ارزش‌ و اصول‌ها باید ایستادگی کرد و در این راستا انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های مختلف جامعه نقش مهمی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.