رشت - مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از برگزاری دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و حسابداری در دانشگاه آزاد واحد رشت خبر داد.

کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و حسابداری در رشت برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، مجید مشکبید حقیقی افزود: دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و حسابداری چهارشنبه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار می شود.

وی اظهار داشت: حدود ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارایه شده که پس از داوری حدود ۶۰ مقاله در قالب سخنرانی و ۱۰ مقاله در بخش پوستر پذیرفته شده است.

وی تصریح کرد: ارائه آخرین نتایج تحقیقات و پژوهش های انجام شده محققان ، متخصصان مدیریت، اقتصاد و حسابداری ، بهره گیری از نتایج و دستاوردهای علمی کنفرانس در حوزه های اجرایی ، زمینه سازی برای تبادل نظر و تعامل فعالان با بخش های دانشگاهی و پژوهشی داخلی و خارجی از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس است.

مشکبید حقیقی خاطر نشان کرد: علاوه بر ایران محققان و متخصصان کشورهای لهستان، هلند، آلمان، ایتالیا، ترکیه، آمریکا، هند ، مصر، امارت متحده عربی، فرانسه، بلژیک، مالزی، رومانی و آذربایجان از شرکت کنندگان در این کنفرانس هستند.

وی از علاقمندان رشته مدیریت ، اقتصاد و حسابداری، خواست تا در این کنفرانس حضور داشته باشند و شرکت برای همه آزاد است.

بیش از ۴۲ هزار دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تحصیل می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.