۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
کد خبر: 527746

سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید گادوین منشا در برنامه ریزی های برانکو قرار دارد.

منشا با نظر برانکو به پرسپولیس آمد

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس، در ارتباط با شرایط و برنامه‌های این تیم گفت: گروه ما، گروه بسیار سختی بود. البته می‌توانستیم زودتر از اینها صعودمان را رقم بزنیم که خدا را شکر در نهایت این اتفاق افتاد. با توجه به پایان لیگ، برنامه‌هایی برای دنبال کردن بازیهای آسیایی داریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس، افزود: ما در ابتدای فصل نیمکت بسیار خوبی داشتیم. متأسفانه خارج از قول و قرارهایی که با برخی بازیکنان داشتیم، تعدادی از ما جدا شدند و همین باعث شد که نیمکت ما ضعیف شود. ان‌شاءالله با باز شدن پنجره نقل و انتقالات طبق برنامه سازمان لیگ، اقدام به تقویت تیم خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد گادوین منشا قطعی شده است و این بازیکن به تیم پرسپولیس خواهد پیوست، اظهار کرد: بله، با توجه به برنامه ریزی که با برانکو داشتیم، بازیکنان را زیر نظر گرفتیم تا بتوانیم برای تقویت تیم به خدمت بگیریم که یکی از بازیکنان مدنظر گادوین بود. مذاکراتی با مدیر برنامه‌های گادوین منشا داشتیم و قرارداد را قطعی کرده‌ایم.

طاهری در پاسخ به این پرسش که آیا معوقات بازیکنان که منجر به اعترضاشان شده بود پرداخت شد، به رادیو ورزش گفت: بازیکنان ما مقداری تعجیل کردند که نباید اینطور می‌شد. خدا را شکر با هماهنگی و نشست‌هایی که داشتیم، مشکلات حل شد و نتیجه آن را در بازی دیروز دیدیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.